پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نمایشگاه شهدای بحرین

حوزه/ نمایشگاه شهدای بحرین که توسط ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین از روز یکشنبه فعالیت خود را در شهر مقدس کربلا آغاز کرده است همچنان برپا است و با استقبال زائران اربعین و گروه های انقلابی حامی مردم بحرین روبرو است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه به نقل از منامه پست نمایشگاه شهدای بحرین که توسط ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین از روز یکشنبه فعالیت خود را در شهر مقدس کربلا آغاز کرده است همچنان برپا است و با استقبال زائران اربعین و گروه های انقلابی حامی مردم بحرین روبرو است.

حجت الاسلام و المسلمین بهجتی رئیس بعثه مقام معظم رهبری در کربلا در بازدید از این نمایشگاه بر اهمیت محافلی که مظلومیت ملت ها را نشان می دهد تاکید کرد و ضمن تجلیل از ایستادگی و پایداری ملت بحرین گفت: به خاطر شرکت در افتتاحیه این نمایشگاه افتخار می کنم.

در بخشی از برنامه های این نمایشگاه سید هاشم موسوی سخنگوی مقاومت اسلامی نجبا بر اهمیت حمایت از انقلاب بحرین با تمام ابزارهای ممکن تا رسیدن به اهداف این انقلاب یعنی عدالت و دموکراسی و حق تعیین سرنوشت تاکید کرد.

وی با اشاره به بخش هایی از مظلومیت ملت بحرین در مقابل رژیم آل خلیفه گفت: رژیم عربستان و آمریکا در امور داخلی بحرین دخالت می کنند و با حمایت از دیکتاتوری آل خلیفه، مردم این کشور را از حق تعیین سرنوشت خود محروم ساخته اند.

در بخش دیگر از برنامه های نمایشگاه شهدای بحرین، حجت الاسلام سید محمد طباطبایی معاون دبیرکل گردان های اهل الحق عراق گفت: جوانان بحرین امروز با ایستادگی خود نمایندگان محور مقاومت هستند و آماده اند در این راه از تمام هستی خود بگذرند.

وی افزود: این نمایشگاه گروه های مختلف مقاومت را گردهم جمع کرده تا از انقلاب مردم بحرین تجلیل کنند، زیرا ملت بحرین همچون یاران امام حسین در کربلا ایستادگی کردند و در مناطق مختلف بحرین در برابر نوکران شیطان و صهیونیسم یعنی آل خلیفه مزدور ایستاده اند.

طباطبایی ادامه داد: جبهه حق درس سربلندی و آزادگی را از امام حسین فراگرفته است و همچنان به انقلاب خود تا رسیدن به پیروزی در برابر صهیونیسم ادامه می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha