شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله مصطفی علما در دیدار با بسیجیان گردان چهارم امام حسین(علیه السلام)

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: معنویت حکومت اسلامی بالاترین سرمایه معنوی در دنیای امروز است که تفکر مقاومت هم نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، در دیدار با بسیجیان گردان چهارم امام حسین(علیه السلام)، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری گفت: معنویت سرمایه بی بدیلی است که چه در دوران مسؤولیت و چه سایر موارد به کارمان می آید و بالاترین موقعیت است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه ایران اسلامی با ام القراء بودن در دنیا خصوصا در جهان اسلام؛ حرفی برای گفتن دارد،گفت: امروز دنیا روی کشور ما حساب ویژه‌ای باز کرده زیرا آن ها می دانند ما با اتکا به اسلام و معنویت قدرت برتر منطقه  می باشیم.

وی تصریح کرد: پیام انقلاب توسط حضرت امام(ره) که برگرفته از قیام عاشورایی حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) بود به دنیا مخابره شد و اکنون جانشین صالح او یعنی مقام معظم رهبری همان مسیر را ادامه می دهد.

آیت الله مصطفی علما در پایان با اشاره به اینکه هسته های حزب الله در سراسر دنیای اسلام خواب راحت را از چشمان آمریکا و صهیونیستها ربوده اند؛ پیام بیداری و مقابله با ظلم استعمارگران را از امامین انقلاب گرفته اند، گفت: اگر می بینید محور مقاومت از لبنان و یمن و سوریه و عراق به عالی ترین شکل به تفکری بنیادین تبدیل شده، عامل این حرکت انقلاب اسلامی ایران و صدور انقلاب است که انقلابی های دیگر کشور ها را متأثر ساخته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha