پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: دانش آموزان باید قدر حال و زمان و موقعیت خود را بدانند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، در جمع دانش آموزان دبیرستان شاهد امام حسین(علیه السلام) گفت: باید سعی کنیم که همه در خدمت این نظام و انقلاب مقتدر باشیم.

نماینده ولی فقیه استان کرمانشاه در ادامه افزود: باید برای آینده خود برنامه ریزی داشته باشیم، زیرا خداوند برنامه ریزی را به همه ما آموزش داده است.

آیت الله مصطفی علما با مهم دانستن فریضه نماز تاکید کرد: اولین سوال از همه ما در قیامت پسرمان نماز است ، زیرا نماز ستون دین است و همین نماز است که انسان را تنظیم می کند.

وی تصریح کرد: وقتی به سن تکلیف می رسیم، مکلف می شوید، لذا خداوند می فرماید، اول نگاهت به من باشد و در این نگاه کردن به خداوند است که شخصیت ما شکل می گیرد.

نماینده ولی فقیه در پایان با اشاره به عظمت دین خاطر نشان ساخت: دین یک مجموعه است و آنقدر مهم است که کسی همچون حضرت سید الشهدا(علیه السلام) جان خود را برای آن فدا نمود.

وی افزود: دین عظمت می آورد و به همین خاطر بود که امام با تکیه بر خدا و دین توانست بدون هیچ ساز و برگی آن موفقیت های برجسته را کسب کند و امروز هم مقام معظم رهبری با اتکا به آن ایران اسلامی به ابر قدرت بلامنازع جهان تبدیل کرده است.

امام جمعه کرمانشاه خطاب به دانش آموزان گفت: آینده این کشور از آن شماست بنابر این سعی کنید احکام و خصوصا احکام عملی اسلام را فرا بگیرید.

گفتنی است بعد از نماز ظهر و عصر، دانش آموزان دبیرستان به اجرای نوحه خوانی و سینه زنی پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha