جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباس عربیان-مدیر حوزه علمیه کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: با تاکید بر اینکه باید دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی عوامل ارتباطی شبکه آمدنیوز در داخل کشور را شناسایی نمایند، گفت: اگر اینچنین نشود و نتوانیم که این عاملین فروش اطلاعات مملکت را شناسایی و منهدم کنیم بی شک در آینده ای نه چندان دور باید شاهد سربرآوردن شبکه یا حتی شبکه هایی به مانند آمدنیوز باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: این نظام از روزهای نخستین تاکنون هزاران نوع توطئه و دسیسه را پشت سر گذاشته است و اکنون این انقلاب به درختی تنور تبدیل شده است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان با تاکید بر اینکه همین توطئه ها و دسیسه های پی در پی باعث گردید که ستون های اصلی نظام قوام بگیرند، گفت: توطئه های بسیار بزرگ دشمن از یک سو و تنها بودن جمهوری اسلامی در منطقه و جهان قدرت خودباوری و خودکفایی را در ما تقویت کرد تا جایی که امروز در بسیاری از بخش ها و حوزه ها از توان بومی بسیار بالایی برخوردار هستیم.

این استاد حوزوی در ادامه با اشاره به عملیات اخیر سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در دستگیری سرشبکه کانال ضدانقلاب «آمدنیوز» تاکید کرد: بعد اتفاقات فتنه سال ۸۸ بسیاری در داخل و خارج از کشور همچنان دشمنی های خود را تداوم و حتی شدت بخشیدند که کانال و شبکه آمدنیوز یکی از همین شبکه ها بود.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان ادامه داد: در طول این سالها شبکه ضدانقلاب و برانداز «آمدنیوز» تلاش های بسیاری برای ایجاد اغتشاش و رهبری اعتراضات به ظاهر مردمی در کشور داشت تا جایی که برخی از افراد فریب خورده و منافق در کشور به نوعی به خبرنگار این شبکه بی هویت تبدیل شده بودند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: با وجود اینکه امروز دیگر شبکه ای بنام آمدنیوز نداریم ولی باید اعتراف کنیم که همچنان دشمنان خود را داریم و فکر نکنیم که ماجرا پایان یافته است.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه در لایه لایه این نظام می توان عوامل نفوذی و فریب خورده دشمن را دید، بیان کرد: منشا بسیاری از مشکلات ما داخلی هستند و عوامل آن نیز داخلی.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان با تاکید بر اینکه باید دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی عوامل ارتباطی شبکه آمدنیوز در داخل کشور را شناسایی نمایند، گفت: اگر اینچنین نشود و نتوانیم که این عاملین فروش اطلاعات مملکت را شناسایی و منهدم کنیم بی شک در آینده ای نه چندان دور باید شاهد سربرآوردن شبکه یا حتی شبکه هایی به مانند آمدنیوز باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: با این وجود چندین عامل در کشور از ابتدای انقلاب تاکنون توانسته است همواره توطئه های این چنینی را ناکام بگذارد که از یکی از عوامل قدرت بالای اطلاعاتی نیروهای امنیتی کشور و دیگری همکاری های همیشگی مردم در چنین مسایل ملی می باشد.

این استاد حوزوی در پایان سخنان خود گفت: ان شاء الله در آینده شاهد بروز چنین شبکه های ضدانقلاب نباشیم و بتوانیم که فضای رسانه، سایبری و فضای مجازی را به خوبی مدیریت و از پتانسیل های آن به نفع خود و انقلاب استفاده نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha