شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فضای مجازی

حوزه/ سیده السادات حسینی، فعال فرهنگی گفت: امروز تقابل دشمن به تقابل فرهنگی تبدیل شده است، لذا باید بسیج در حوزه فرهنگ و فضای مجازی به معنای واقعی و تخصصی ورود پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کردستان، سیده السادات حسینی، نشست بصیرتی خواهران بسیجی در شهر سنندج اظهار داشت: باید بتوانیم که فرهنگ بسیج و بسیجی را در جامعه بسط دهیم و دیدگاه جامعه نسبت به این قشر خودجوش را متحول کنیم.

این فعال فرهنگی با اشاره به اینکه بسیج نیرویی مردمی و برخواسته از دل جامعه می باشد، تاکید کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون نیروی بسیج در کنار انقلاب بوده و هست و بارها قدرت و توانایی خویش را نشان داده است، لذا می توان بسیج را یک پتانسیل بسیار قوی برای مسایل ملی عنوان کرد.

حسینی با تاکید بر ضرورت حضور بسیج در عرصه های فرهنگی گفت: امروز تقابل دشمن به تقابل فرهنگی تبدیل شده است، لذا باید بسیج در حوزه فرهنگ و فضای مجازی به معنای واقعی و تخصصی ورود پیدا کند.

این فعال فرهنگی با اشاره به اینکه نباید فضای مجازی را از دست بدهیم، اظهار داشت: بخش اعظمی از تبلیغات دشمنان علیه این انقلاب و نظام از طریق فضای مجازی، اینترنت، رسانه ها و.... انجام می گیرد، لذا باید بتوانیم که این فضا را به خوبی مدیریت کنیم و از آن به سود منافع ملی و میهنی استفاده کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پتانسیل بسیجیان خواهر اشاره کرد و گفت: متاسفانه قدرت و پتانسیل بسیج خواهران دست کم گرفته شده است، در حالی که ظرفیت های این نیرو بسیار بالاتر از آن است که فکر می کنیم، زیرا این قشر هم در خانواده و هم در جامعه حضوری فعال و تاثیرگذار دارد.

حسینی در ادامه با اشاره به اینکه باید توان بسیج را با ایجاد کارگاه های تخصصی توانمندتر سازیم، گفت: در کدامین کشور این همه نیروی مخلص و بی ادعا وجود دارد؟! لذا باید از خودمان بپرسیم چرا تاکنون نتوانسته ایم که از این ظرفیت لایتنهایی بسیج در عرصه های مختلف کشور استفاده کنیم.

این فعال فرهنگی با اشاره به اینکه نگاه تحکمی به بسیج نگاهی اشتباه می باشد، عنوان کرد: در زمان جنگ طبعا بسیج یک نیروی نظامی و شبه نظامی بود، ولی امروز بسیج یک ارگان و نهاد فرهنگی است که این دو باید از هم تفکیک شوند.

حسینی اظهار داشت: در مباحث آموزشی نیز بسیج می تواند تحول آفرین باشد و بتواند که قدرت خود را به نمایش بگذارد.

وی با اذعان به اینکه هنوز ظرفیت های بسیج را به خوبی نشناخته ایم، عنوان کرد: بسیج در عرصه های بسیاری حضور دارد، البته حضوری بی ادعا و بدون تبلیغات و همین عوامل باعث شده است که نقش این قشر کم رنگ جلو دهد، لذا از همه رسانه های برخط و نوشتاری کشور می خواهیم که در معرفی چهره واقعی و مردمی بسیج کوشا باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha