جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
الحسين يجمعنا

حوزه/ نماینده مقیم ستاد اربعین استان همدان در کربلای معلی گفت: از نخستین روز های حضور زائران در کربلای معلی و نجف اشرف ستاد اربعین استان همدان طی جلسات مختلف با همه موکب های استان نکات ضروری به مسئولان این موکب ها ابلاغ کرده است.

مسعود جهانگرد، نماینده مقیم ستاد اربعین استان همدان در کربلا معلی، در گفت  گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به برپایی ۱۶ موکب از استان همدان در کشور عراق در ایام پیاده روی اربعین یادآور شد: از نخستین روز های حضور زائران در کربلا معلی و نجف اشرف طی جلسات مختلف با همه موکب های استان نکات ضروری به مسئولان این موکب ها اعلام شده است.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که در این جلسات دارای اهمیت فراوانی بود برنامه ریزی دقیق جهت هماهنگی زمان حرکت و پذیرایی زائران در موکب بود که به حمدالله تا امروز به مشکل خاصی برخورد نکرده ایم.

جهانگرد با بیان اینکه برای راحتی موکب داران، کشور عراق لیست اقلام و اموال هر موکب را درخواست کرده بود، ابراز داشت: ستاد اربعین با همراهی موکب داران قبل از شروع سفرهای زیارتی و حضور زائران اقدام به تهیه این لیست و ارسال آن کرد.

وی تصریح کرد: در جلسات متعدد چه در ایران و چه در عراق آموزش های لازم و ضروری برای خادمان و موکب داران توسط ستاد ارائه شده است و آمادگی لازم برای پذیرایی به نحو احسن از زوّار در موکب های استان ایجاد شده است.

نماینده مقیم ستاد اربعین استان همدان در کربلای معلی در پایان تاکید کرد: در کنار هماهنگی ها و آموزش های لازم این ستاد یک نماینده مقیم در کربلا و یک نماینده در مرز جهت مکان یابی موکب ها و تسهیل رفت و آمد ها معرفی کرده است تا گام موثری در بهبود کار ها داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha