جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سعید غضنفری

حوزه/ دبیر کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: اربعین، سلسله پیوسته و ناگسستنی از قیام عاشورا ست.

سعید غضنفری، در حاشیه نمایشگاه قاب بی تاب در محل بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی و در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: پیاده روی بزرگ اربعین اجتماعی پرشور از مسلمانان است که در واقع یک رویکرد اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است که پیامهای اصیل اسلام را نشر میدهد و فرصتی برای تعامل، هم اندیشی و وحدت میان مسلمانان از اقصی نقاط جهان شامل شیعه و سنی را فراهم می آورد.

وی خاطرنشان کرد: عشق به سالار شهیدان (ع)، پیر و جوان نمی شناسد و همه ساله در  روزهای اربعین حسینی، شاهد شور و اشتیاق در چهره عاشقان امام حسین (ع) هستیم و یقینا وجود حرکت های عظیمی همچون پیاده روی اربعین حسینی پیام آور ارادت به سالار شهیدان (ع) و  زنده نگه داشتن یاد و هدفش است.

دبیر کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: اربعین سلسله پیوسته و ناگسستنی از قیام عاشورا ست.

وی با اشاره به خلوص نیت خدمت‌گزاران مواکب اربعین عنوان کرد: امروز هر کس به هر نحوی در حال خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله(ع) است.

غضنفری به برگزاری نمایشگاه عکس قاب بی تاب بیان کرد: این نمایشگاه تا پایان مراسم اربعین حسینی با ۱۰۰ تابلو منتخب با موضوع پیاده روی اربعین حسینی، زائران اربعین حسینی در محل بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی در معرض دید زائران  قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha