چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف بین مردم مسلمان، مومن، دوست و برادر ایران و عراق که دوستی دیرینه است به شکست انجامید و اقدام دشمن نشان می دهد ما در مسیر درستی گام برداشته ایم و باید به حرکت عظیم خود شتاب ببخشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، پیش از ظهر امروز  با حضور در برنامه زنده شبکه استانی مرکز قزوین، در عمود ۳۸۵ به حضور آحاد ملت ایران در همایش پیاده روی اربعین حسینی اظهار داشت: مقابله با ظالمان زمان، زیربار حرف ناحق نرفتن و تن به ذلت ندادن از ویژگی های مکتب عاشورا است که باید همه مسلمانان از آن درس بگیریم.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: حضور با عظمت و باشکوه آحاد مردم از شهرها و کشورهای مختلف در پیاده روی اربعین در زمینه تحقق آرمان های امام خمینی (ره) قرار دارد و ان شاء الله بزودی شاهد تحقق آرمان های والای ایشان خواهیم بود.

وی افزود: تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف بین مردم مسلمان، مومن، دوست و برادر ایران و عراق که دوستی دیرینه است به شکست انجامید و اقدام دشمن نشان می دهد ما در مسیر درستی گام برداشته ایم و باید به حرکت عظیم خود شتاب ببخشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی خاطرنشان کرد: اگر کمی بصیرت داشته باشیم قطعا می‌توانیم یزیدان جهان را شناسایی کرده  و در کنار مظلومین بایستیم.

سپس، امام جمعه قزوین با حضور در موکب سیدالشهدا(ع) از تلاش های شبانه روزی خادمین این موکب در خدمت رسانی به زائران پیاده اربعین حسینی قدردانی کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha