چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
پیام تسلیت مدیریت و مدارس حوزه علمیه خواهران هرمزگان به مناسبت در گذشت مادر همسر امام جمعه بندرعباس

حوزه/ در پی درگذشت ماموستا محمد سعید حسینی؛ امام جمعه موقت و عضو شورای افتا سنندج؛ مسئولان استان کردستان پیام های جداگانه ای صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کردستان، مسئولان استان کردستان در پی درگذشت ماموستا محمدسعید حسینی؛ امام جمعه و عضو شورای افتا سنندج پیام های تسلیت جداگانه ای بدین منظور صادر کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی؛ نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پیامی ضمن تسلیت درگذشت این عالم اهل سنت آورده است:

دریافت خبر ارتحال جناب حاج ماموستا سید محمدسعید حسینی (رحمة الله علیه) موجب تأثر و تأسف گردید؛ آن بزرگوار سالیان متمادی از  عمر شریفشان را در راه ترویج دین جد برگوارشان و خدمت به اهل علم و عموم مردم صرف کرد.

اینجانب این ضایعه را به خاندان مکرم، ارادتمندان و شاگردان آن مرحوم و همه مردم کردستان تسلیت عرض کرده و رحمت و مغفرت الهی و علو درجات را برای این عالم دینی مسألت می‌نمایم.

سردار محمدحسین رحبی، فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان نیز با صدور پیامی درگذشت ماموستا حسینی امام جمعه موقت و عضو شورای افتا سنندج را به مردم و خانواده وی تسلیت عرض نمود.

در متن کامل پیام تسلیت فرمانده سپاه کردستان به‌شرح زیر است:

ارتحال عالم جلیل‌القدر حاج ماموستا سید محمدسعید حسینی موجب تأثر و تألم اینجانب، علما و مردم متدین و شهیدپرور استان کردستان به‌ویژه شهرستان سنندج گردید.

این عالم دینی که سالیان طولانی از عمر پربرکت خود را در مسیر تقویت ایمان، تقوی، تعالیم دینی و وحدت امت اسلامی صرف کرد، منشاء خدمات زیادی بود که ثمرات آن ماندگار و در آخرت ذخیره‌ای پربار خواهد بود.

اینجانب ارتحال این عالم ربانی را به علمای محترم، بیت گرامی آن مرحوم و مردم ولایت‌مدار و سلحشور کردستان تسلیت عرض نموده و از پیشگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نمایم.

بهمن مرادنیا؛ استاندار کردستان نیز ضایعه درگذشته امام جمعه موقت سنندج را با صدور پیامی به مردم مومن سنندج و خانواده معزای وی تسلیت گفت.

 در متن پیام تسلیت استاندار کردستان آمده است: 

خبر در گذشت عالم عالیقدر و امام جمعه موقت سنندج جناب ماموستا سید محمد حسینی که سال‌های پر برکت عمر خویش را صرف ترویج آموزه‌های اسلام ناب محمدی و ایجاد وحدت در جامعه مومن کردستان کرد، موجب تالم و تأسف فراوان شد.

اینجانب درگذشت این عالم فرهیخته وگرانقدر را به آحاد مردم کردستان، دوستداران و خصوصاً خانواده مکرم و معزز آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای این عالم اهل‌سنت علو درجات و آرامش ابدی مسألت می‌نمایم.

همچنین ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام حسن منتظری مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس، مدیران، ائمه جمعه و عالمان دینی در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت ماموستا حسینی عضو شورای افتا و امام جمعه موقت سنندج را تسلیت گفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha