جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ماموستا سیدحسین حسینی

حوزه/ با حضور مردم و مسئولان استانی؛ پیکر مرحوم ماموستا محمدسعید حسینی، امام جمعه موقت سنندج و عضو شورای افتای استان کردستان تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کردستان، با حضور اقشار مختلف استان کردستان و شهر سنندج، مراسم تشییع پیکر مرحوم ماموستا محمدسعید حسینی؛ امام جمعه موقت سنندج و عضو شورای افتا استان کردستان صبح امروز از مقابل مسجد جامع شهر سنندج به سمت قبرستان «تپه شیخ محمد باقر» شهر سنندج برگزار گردید و در این آرمستان به خاک سپرده شد.

مرحوم ماموستا محمدسعید حسینی سالیان طولانی از عمر پربرکت خود را در مسیر تقویت ایمان، تقوی، تعالیم دینی و وحدت امت اسلامی صرف کرد و منشاء خدمات زیادی بود که ثمرات آن برای همیشه در استان کردستان و شهر سنندج ماندگار خواهد بود.

مرحوم ماموستا حسینی همچنین دوران زیادی را به تدریس در حوزه ها و مدارس دینی اهل سنت استان کردستان مشغول بود و شارگردان و روحانیون بزرگی را تربیت کرد.

مراسم ختم مرحوم ماموستا حسینی امروز و فردا جمعه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در مسجد جامع شهر سنندج برگزار می شود.

مرحوم ماموستا حسینی؛ امام جمعه موقت سنندج و عضو شورای افتا استان کردستان بعد از سالها تلاش در راستای ترویج آموزه های دینی عصر روز گذشته پس از تحمل مدتها بیماری در منزل شخصی خویش دار فانی را وداع گفت.

براساس این گزارش، بسیاری از مسئولان ارشد کردستان و بزرگان دینی اهل سنت استان درگذشت این عالم بزرگ را با صدور پیام های جداگانه ای به مردم و خانواده معزی وی تسلیت گفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha