سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
سوگواره عکس اربعین

حوزه/ با حضور معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و عکاسان و هنرمندان استان سومین سوگواره عکس اربعین در بیجار به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کردستان، سومین سوگواره عکس اربعین در دو بخش عکاسی حرفه ای و عکاسی با تلفن همراه ظهر امروز در شهرستان بیجار به پایان رسید.

در این مراسم؛ سامان احمدی؛ معاون هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: هنرمندان استان کردستان بیش از ۸۰۰ اثر به دبیرخانه این سوگواره ارسال کردند از این تعداد ۵۳۸ اثر مورد داوری و ارزیابی قرار گرفت.

معاون هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: از تعداد ۵۳۸ اثر راه یافته به این سوگواره، ۴۵ اثر در ۲ بخش عکاسی حرفه ای و تلفن همراه انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: در شهرستان بیجار ما هنرمندان بسیار خوبی به ویژه در رشته عکاسی داریم که دارای استعداد بسیار خوبی در این زمینه ها می باشند.

معاون هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در پایان سخنان خود اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری این سوگواره شناسایی و معرفی تیم عکاسان حرفه ای استان کردستان بود و ان شاء الله در سال آینده می توان با حمایت از منتخبین این سوگواره، چهارمین سوگواره عکس اربعین حسینی را به صورت کشوری و در شهرستان هنرپرور بیجار برگزار کنیم.

در این مراسم، ژاله بهرامی از سقز، ابراهیم علی پور از بانه و محمود زمانی از شهرستان بیجار به عنوان نفرات اول تا سوم بخش عکاسی حرفه‌ای آن معرفی گردیدند.

در بخش عکاسی با تلفن همراه نیز امیر محمدی از بانه و علی‌اکبر عرب‌زاده از شهرستان بیجار معرفی شدند و حسن احمدی و عطیه علی‌حسینی از بیجار نیز به صورت مشترک مقاوم سوم را کسب نمودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha