پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معارفه

حوزه/ طی مراسمی با حضور دبیر سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان، روحانیون، ائمه جمعه، جماعات، فرماندار، مسئولین  ادارات، نهادهای امنیتی، نظامی ، انتظامی و خانواده معظم شهدا مراسم تکریم و معرفی امام جمعه آران و بیدگل در سالن همایش شهدای دولت فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه در کاشان، در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات ۱۰ سال و نیم حجت الاسلام سید محمد موسوی در سنگر امامت جمعه  شهرستان آران و بیدگل ، حجت الاسلام  سلیمانی به عنوان امام جمعه جدید این شهرستان معرفی گردید.

برپایه این گزارش حجت الاسلام صالحیان دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان در ابتدای این آیین، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، از شهرستان آران و بیدگل به عنوان حسینه ایران اسلامی نام برد و گفت: امیدوارم حضور حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه جدید آران و بیدگل منشا خیرات و برکات در این شهرستان باشد.

وی، با بیان اینکه در شروع جلسات شورای اداری علاوه بر پذیرایی ، مسئولین باید حدیث و نکات مهم را یاداشت نمایند، خطاب به مسئولین گفت : با توجه به اینکه هرکدام از شما مسئولین ریالی دارید و ریال شما کارمندانتان هستند، لذا باید یک روز را در طول هفته درجمع کارمندان به بیان نکات دینی، انقلابی، زمان شناسی، دشمن شناسی و تبیین فرمایشات رهبری اختصاص دهید.

دبیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان، به ثواب حضور در نمازجمعه و خواندن قرآن اشاره کرد و با بیان اینکه یک نماز جمعه یک حج  محسوب می شود، گفت : کسی که یک قل هوالله و احد را بخواند مانند این است که یک قرآن را ختم کرده است و یا اگر کسی ۴۰ حدیث را یاد بگیرد و برای زن و بچه و همکارانش  بازگو کند خداوند در روز قیامت اورا به عنوان یک فقیه، عالم  و دانشمند بر انگیخته می کند.

وی، به ثواب صله رحم در اسلام اشاره کرد و گفت: اگر نمی توانی دیدن پدر و مادرت بروی با تلفن هم اگر به آنها سلام کنی خداوند ثوابش را می دهد.

شایان ذکر است که پس از سخنرانی فرماندار و امام جمعه سابق و جدید شهرستان آران و بیدگل از خدمات ارزنده حجت الاسلام سیدمحمد موسوی  تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha