پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیرکل اوقاف فارس

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس از مراجعه روزانه بیش از ۳ هزار زائر به غرفه راهنمای زائر و گمشدگان موکب شهدای مدافع حرم اداره اوقاف و امور خیریه استان فارس خبرداد و گفت: در این غرفه افراد با استفاده از کمک خادمان و همچنین توزیع بروشور راهنمای زائر به راه خود ادامه می دهند.

حجت الاسلام سید عباس موسوی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در شیراز، به استقرار غرفه های مختلف فرهنگی در موکب شهدای مدافع حرم منذریه عراق، اظهار داشت: در غرفه راهنمای زائر از ساعت 6 صبح تا یک 12 بامداد به صورت شیفتی 4 نفر فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه روزانه بیش از 3 هزار زائر به این غرفه مراجع می کند، افزود: در موکب شهدای مدافع حرم با استفاده از روش های توزیع راهنمای زائر و بلنگوی مستقر در محوطه بیرونی زائران مسیر خود را پیدا کرده و راه را ادامه می دهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس با تاکید بر اینکه تلاش کرده ایم تا بیشترین استفاده را از راهنمای زائر داشته باشیم، تصریح کرد: بیش از 5 هزار رهنماز زائر در بین زائرین توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین افرادی که وسایل و مدارک خود را در طول مسیر گم کرده اند خادمان موکب شهدای حرم با همکاری مسئولان موکب محبین الائمه(ع) طی هماهنگی هایی مدارک و وسایل فرد را پیدا کرده و به آنان نز تحویل می دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha