جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
راهپیمایی اربعین حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام رضا (ع) پلدختر گفت: پیاده روی اربعین حسینی خاری در چشم دشمنان اسلام و اهل بیت(ع) است .

حجت الاسلام نادر سبزی پیری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، با بیان اینکه پیاده روی اربعین عظیم ترین تجمع جهان است، افزود:پیاده روی اربعین حسینی نشانه ای در راستای  استکبار ستیزی و دشمن شناسی وجدان انسان های آزاده و آگاه جهان است.

وی بیان داشت:پیاده روی اربعین حرکتی معنوی و سیاسی است که حرکت خودجوش ،با شور و شعور آزادگان در این راهپیمایی خاری در چشم دشمنان اسلام و اهل بیت(ع) است . 

وی با بیان اینکه در راهپیمایی اربعین شرکت مردم از همه نژادها و حتی سایر مذاهب دیگر توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان اسلام را خنثی کرده است خاطر نشان کرد:حضور میلیونی عاشقان و دلدادگان ثارالله (ع) و خدمات رسانی مطلوب موکب ها به زائران خاری در چشم دشمنان اسلام و مکتب اهل بیت(ع) است . 

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر با بیان اینکه پیاده روی اربعین ظرفیتی عظیم برای حفظ و تقویت وحدت مسلمانان جهان است گفت:پیاده روی اربعین بزرگترین همایش بین المللی در راستای انتقال  پیام مکتب سرخ حسینی در جهان است .

حجت الاسلام سبزی پیری با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از مهمترین پیام های پیاده روی اربعین است بیان داشت:درسی که اربعین به ما می دهد ایستادگی و اسقامت در برابر توطئه های دشمن با حفظ هوشیاری و وحدت است.

وی در پایان یادآور شد: از دیگر پیام های اربعین وحدت و هم افزایی امت اسلام به ویژه پیروان اهل بیت(ع) است .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha