جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سرهنگ رضا جمشیدی ، رئیس پلیس راهور خوزستان

حوزه/ رئیس پلیس راهور خوزستان، با اشاره به شرایط خاص شلمچه برای تردد وسایل نقلیه، گفت: رانندگان به تابوهای حاشیه اتوبان‌ها توجه کنند.

سرهنگ منصور جمشیدی، رئیس پلیس راهور استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» مستقر در پایانه مرزی شلمچه، با اشاره به آغاز موج بازگشت زائرین اربعین حسینی، اظهارداشت: مرز شلمچه استان خوزستان به این دلیل که تنها گذرگاه مرزی اتباع خارجی در جنوب و جنوب شرقی کشور است، شاهد بار نسبتاً پرحجمی است که در مسیر رفت‌وبرگشت وجود دارد؛ از این رو لازم است که رانندگان با احتیاط بیشتری در جاده‌ها تردد نمایند.

وی با بیان اینکه در محورهای مواصلاتی شلمچه، شرایط خاص‌تری وجود دارد، گفت: شلمچه به‌واسطه مراجعه زائران خارجی که بیشتر با اتوبوس‌های خودشان از مرز پاکستان مراجعه می‌کنند، شرایط خاص‌تری را دارد؛ ازاین‌رو لذا به همه رانندگانی که در مسیر اهواز به خرمشهر و شلمچه در حال تردد هستند توصیه می‌کنیم تا مراقبت بیشتری را داشته باشند.

رئیس پلیس راهور استان خوزستان، از اجرای طرح تفکیک ترافیکی در استان خوزستان خبر داد و گفت: مسیر تردد خودروهای سواری، اتوبوس‌ها و کامیون‌ها از یکدیگر تفکیک‌شده و خودروهای سواری از مسیر میدان مقاومت شهر خرمشهر به سمت شهر شلمچه و پارکینگ بزرگ ۷۰ هکتاری حرکت می‌کنند.

وی در پایان بر لزوم توجه رانندگان بر نکات ایمنی جاده‌ای تأکید کرد و اظهارداشت: رانندگان باید ضمن هوشیاری کامل، از رانندگی به هنگام خواب آلودگی پرهیز کرده و بر نکات ایمنی و تابلوهای نصب شده در حاشیه‌ها جاده‌ها و اتوبان‌ها، دقت کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha