جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام نعمت الهی

حوزه/ مسئول کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین گفت: دشمنان از ملت بزرگ ایران سیلی خواهند خورد، چرا که در راهپیمایی اربعین حسینی یک بار دیگر این وحدت، انسجام و همبستگی را به رخ استکبار جهانی خواهند کشاند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت الهی، عصر امروز در جمع خادمین موکب سیدالشهدا (ع) اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، به شکوه و عظمت راهپیمایی اربعین حسینی پرداخت و گفت: در سالهای اخیر گسترش حرکت راهپیمایی اربعین حسینی توجه جامعه شیعی را در درجه اول و به تبع آن برخی رسانه ها و اشخاص غیر شیعه و حتی غیر مسلمان را به این روز معطوف کرده است.

حجت الاسلام نعمت الهی خاطر نشان کرد: ابعاد مختلف اعتقادی، فرهنگی، اجتماعی،سیاسی  در این راهپیمایی باید مورد توجه قرار گرفته و  در نسبت به باورها ی مذهبی ،فرهنگی و تفکر شیعه بررسی شود.

وی ادامه داد: ارتباط مردم از اقوام و ملیتهای مختلف در محدودیت زمانی و مکانی زیارت اربعین موجب شکل گیری تاثیرات فرهنگی و اجتماعی دو جانبه و چند جانبه میان زائران و به ویژه شیعیان می شود.

حجت الاسلام نعمت الهی بیان کرد: توصیه امامان و پیشوایان معصوم (ع) بر زیارت اربعین امام حسین (ع) که یکی از شیوه های مورد تاکید برای زیارت، پیاده رفتن به سوی عتبات عالیات امام حسین (ع) و دیگر شهدای کربلا می باشد.

وی اظهار کرد: در شرایطی که استکبار جهانی توطئه‌های وسیعی برای مسلمانان طراحی کرده است حضور عاشقان اهل بیت در کربلای معلی می‌تواند توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی کند.

مسئول کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین گفت: دشمنان از ملت بزرگ ایران سیلی خواهند خورد، چرا که در راهپیمایی اربعین حسینی یک بار دیگر این وحدت،  انسجام و همبستگی را به رخ استکبار جهانی خواهند کشاند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha