چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام افشار

حوزه/ مسئول کارگروه یاوران معنوی اربعین حسنی استان قزوین از همکاری شایسته و ارزشمند دست اندرکاران بارگاه مطهر امام حسین (ع) در همراهی تیم رسانه ای حوزه علمیه قزوین در ساخت فیلم مستند از زائران پیاده اربعین حسینی قدردانی کرد.

حجت الاسلام عباس افشار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: امسال هم مثل سالهای گذشته تیم رسانه ای حوزه علمیه قزوین، به همراه دو تن از عکاسان این مجموعه به کربلای معلی و مسیر نجف به کربلا اعزام شده تا از حضور میلیونی و باشکوه زائران پیاده اربعین حسینی تصاویری را تهیه نماید.

مسئول کارگروه یاوران معنوی اربعین حسینی استان قزوین خاطرنشان کرد: باید از دست اندرکاران و مسئولین بارگاه مطهر حضرت امام حسین (ع) به خاطر همکاری و همراهی شایسته با تیم رسانه ای قدردانی نمایم، چرا که این عزیزان مجوز حضور در پشت بام حرم سالار شهیدان و همچنین در حرم مطهر و سرداب آن را دادند که انصافا باید  قدردان این عزیزان باشیم.

وی بیان کرد:در مدت ۵ روز حضور در کربلای معلی تصاویری از حضور مردم در پیاده روی اربعین حسینی و همچنین تصاویری ناب از حرم مطهر و سرداب  به زیبایی انجام شده که به زودی مستند سفر عشق نیز ساخته خواهد شد.

حجت الاسلام افشار به حضور مبلغین و روحانیون در موکب های مسیر نجف به کربلای معلی، کربلا و بارگاه مطهر طفلان مسلم خبرداد و بیان کرد: بعد از پایان مراسم اربعین حسینی خاطرات و دلنوشته های مبلغین و همچنین زائران  پیاده اربعین حسینی جمع آوری و در مجموعه ای به چاپ خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha