پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار شاهوار پور ، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان

حوزه/ فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، با اشاره به استفاده از ظرفیت اردوگاه‌های راهیان نور برای اسکان زائران سفر اربعین، گفت: هم‌اکنون از اردوگاه ثامن‌الائمه و شهید محلاتی در مسیر چذابه و اردوگاه شهید باکری در مسیر شلمچه، برای پذیرایی و اسکان زائران اربعین استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» مستقر در پایانه مرزی چذابه، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، امروز در جریان بازدید از مرز چذابه، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اربعین یک حرکت بی‌نظیر در سطح جهان است، گفت: خدمت به زائران اربعین حسینی توفیقی است که باید شکرگذار آن بود و شکر این نعمت، به‌واسطه خدمت صادقانه و انقلابی در بهبود روند عبور و مرور زائران است.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌های ستاد اربعین پای‌ کار خدمت به زائران آمده‌اند، اظهارداشت: بحمدالله در این زمینه از سوی دستگاه‌های خوزستان کوتاهی صورت نگرفته است.

سردار شاهوارپور، به نقش سپاه در اربعین ۹۸ اشاره کرد و اذعان داشت: برقراری امنیت و نظم عمومی توسط سپاه و بسیج در کنار نیروی انتظامی در حال انجام است و هم‌اکنون در مرزهای شلمچه و چذابه شاهد امنیت پایدار برای تردد زائران اربعین حسینی هستیم.

فرمانده سپاه خوزستان، به دیگر فعالیت‌های سپاه و بسیج در مرزهای خوزستان اشاره کرد و اذعان داشت: سپاه و بسیج علاوه بر رسالت تأمین امنیت و نظم در مرزها، به صورت داوطلبانه و جهادی در حوزه حمل‌ونقل، اسکان، اقدامات فرهنگی و درمان نیز اقدامات قابل توجهی را انجام داده است.

وی در پایان با اشاره به استفاده از ظرفیت اردوگاه‌های راهیان نور خوزستان برای اسکان زائرین، گفت: هم‌اکنون از اردوگاه ثامن‌الائمه و شهید محلاتی در مسیر چذابه و اردوگاه شهید باکری در مسیر شلمچه، برای پذیرایی و اسکان زائران اربعین استفاده می‌شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha