شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
قاسم سلیمانی دشتکی- استاندار ایلام

حوزه/ سلیمانی دشتکی بیان کرد: سهم ورودی و خروجی و ترددمان از اول محرم تاکنون حدود ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام، در ارتباط تلفنی با رادیو رابعین، با اشاره به اینکه از آمار خروجی ها به سرعت در حال کاهش است، گفت: امروز تا حدود ساعت ۲۰ نزدیک به ۲۰ هزار نفر خروجی و بیش از ۱۱۰ هزار نفر ورودی به مرزهای ایران داشتیم. پیش بینی می کنیم تا ساعت ۲۴ ورودی ما به حدود ۱۸۰ تا ۲۰۰ هزار زائر برسد.

وی بیان کرد: سهم ورودی و خروجی و ترددمان از اول محرم تاکنون حدود ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است، در طول ماه صفر نیز تعداد کل تردد ها ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر در مرز مهران بوه است.

استاندار ایلام با اظهار بر اینکه تراکم جمعیت در برگشت روان است، گفت: چون جمعیت زمان رفت در روزهای مختلف سرشکن شد قطعا بازگشت هم در روزهای مختلف انجام می شود و دیگر پیک جمعیت را نخواهیم داشت. امسال مردم سفرهایشان را تقریبا ۱۳ روز زودتر شروع کردند و بنابراین در شبانه روز مختلف زودتر هم برگشتند.

وی افزود: بیشترین تراکمی که داشتیم چند شب قبل بود که حدود ۳۲۶ هزار تردد داشتیم و الان این رقم به مرز حدود ۲۰۰ هزار رسیده است.

سلیمانی دشتکی گفت: از نظر حمل و نقل، مجموعه حمل و نقل کشور و وزارت راه و شهرسازی برنامه ریزی خیلی خوبی انجام دادند و نهادها و ارگان هایی مثل سپاه و ارتش هم از امکانات و حمل و نقل شان کمک گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha