جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهردار منطقه 13 تهران

حوزه/ رحمان زاده، اربعین را نماد وحدت میان مسلمانان دانست و گفت: مسلمانان هرچه دارند از اربعین و عاشورای حسینی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه مستقر در پایانه منذریه عراق، مرتضی رحمان زاده، پیش از ظهر امروز به همراه برخی از مسئولان استانی کرمانشاه از موکب شهدای مدافع حرم اداره کل اوقاف استان فارس بازدید کرد.

 رحمانزاده در حاشیه این بازدید، اربعین را نماد وحدت میان مسلمانان دانست و اظهار داشت: مسلمانان هرچه دارند از اربعین حسینی و عاشورای حسینی دارند.

وی با بیان اینکه همه سازمان ها و ارگان ها به صورت فعالیت در خدمت رسانی به زائرین امام حسین(ع) شرکت و همکاری کرده اند، اضافه کرد: در این میان اداره کل اوقاف استان فارس هم نیز با برپایی موکب شهدای مدافع حرم در خدمت رسانی به زوار سید الشهدا(ع) تلاش می کنند.

شهردار منطقه ۱۳ تهران خاطرنشان کرد: همه سازمان ها و ارگان ها در کشور دست به دست یکدیگر دادند تا بتوانند اربعین حسینی که شعائر دینی ما بوده را زنده کنند.

وی در ادامه بیان داشت: با توجه به اینکه مرز خسروی امسال برای نخستین بار بازگشایی شده است، تجربه خوبی برای ارگان ها و سازمان ها است که برای سال های آینده خدمت رسانی ها را به نحو مطلوبی ارائه دهند.

رحمان زاده عنوان کرد: همچنین با توجه به اینکه برای بار نخست بوده که مرز خسروی برای تردد زائران اربعین بازگشایی شده است، خدمات مطلوب ارائه شده که امیدواریم اگر نواقصی است نیز در سال های آبنده بر طرف شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha