جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله شاهچراغی نمازجمعه

حوزه/ امام جمعه سمنان همچنین با تأکید بر اینکه تخریب شورای نگهبان در انتخابات بی‌معنی است، گفت: فیلتر تعیین صلاحیت‌ها باید تنگ‌تر شود تا دلسوزان واقعی مردم و انقلاب، کاندید انتخابات مجلس شورای اسلامی شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی نمازجمعه سمنان که با حضور پرشور مردم برگزار شد، ضمن تبریک به سپاه پاسداران به خاطر دستگیری روح‌الله زم اظهار داشت: دستگیری این جاسوس اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همگان نشان داد.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: باید همه کسانی که با این جاسوس ضدانقلاب و کانال آمدنیوز همکاری داشتند، زودتر شناسایی شوند تا مردم ایران افراد خائن‌ را بشناسند.

وی با تأکید بر مجازات و شناسایی کسانی که امنیت جمهوری اسلامی ایران را به خطر می‌اندازند، افزود: دستگیری روح‌الله زم اقدام بسیار ارزشمندی محسوب می‌شود که با تلاش و اقتدار سپاه پاسداران صورت گرفت.

آیت‌الله شاهچراغی ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی اضافه کرد: خوش به سعادت زائرانی که به پیاده‌روی اربعین حسینی امسال رفتند و این راهپیمایی عظیم دنیا را متحیر کرده است.

وی افزود: جامانده‌های اربعین حسینی فردا در مصلای بزرگ سمنان تجمع می‌کنند و مراسم تجمع بزرگ عزاداران اربعین حسینی با عنوان «لبیک یاحسین» با حضور تمام عزاداران هیأت‌های مذهبی و مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

امام جمعه سمنان همچنین با تأکید بر اینکه تخریب شورای نگهبان در انتخابات بی‌معنی است، افزود: فیلتر تعیین صلاحیت‌ها باید تنگ‌تر شود تا دلسوزان واقعی مردم و انقلاب، کاندید انتخابات مجلس شورای اسلامی شوند.

آیت‌الله شاهچراغی تصریح کرد: کاندیداها در جریان تبلیغات انتخاباتی نباید به تخریب یکدیگر بپردازند و نباید از پول و امکانات بیت‌المال در این زمینه استفاده کرد.

وی با تأکید بر اینکه مردم ایران مقاوم هستند و نباید مسؤولان حرف‌هایی بزنند که بوی مذاکره با آمریکا را می‌دهد، گفت: مذاکره با آمریکا ذلت است و به هیچ عنوان با شیطان بزرگ مذاکره نخواهیم کرد.

امام جمعه سمنان ضمن طلب عافیت برای آیت‌الله العظمی مکارم‌شیرازی از مراجع تقلید، اظهار کرد: وجود ایشان نعمت بزرگی برای مسلمانان و مردم کشورمان است و امیدواریم هرچه سریع‌تر سلامتی خود را به دست آورند.

آیت‌الله شاهچراغی با بیان اینکه ائمه اطهار (ع) کشتی نجات هستند، تأکید کرد: پیام‌های امام حسین (ع) چراغ راه است و باید همه مسلمان جهان با در دست گرفتن این چراغ راه درست را طی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha