پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام قاسمی

حوزه/ امام جمعه موقت ساری با بیان این که دل بستن به کشورهای اروپایی اشتباه بزرگی است، افزود: اروپایی ها در طی سال های اخیر با وقت کشی تنها به دنبال تأمین منافع آمریکایی ها بوده اند و هیچ گام مثبتی در حفظ برجام انجام ندادند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری، امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان، با تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی، حضور میلیونی عاشقان حسینی در این اجتماع عظیم را نماد عزت و اقتدار امت اسلامی دانست.

وی با بیان این که چنین حضور بی نظیری در هیچ جای دنیا دیده نشده است، افزود: این حضور محصول جاذبه عظیم حسینی است.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به این که در راه امام حسین(ع) خستگی و مشکلات معنی ندارد، خاطرنشان کرد: علیرغم همه سختی هایی که ممکن است که در این مسیر وجود داشته باشد، اما اجتماع اربعین حسینی امسال با عظمت تر از سال های گذشته در حال برگزاری است.

امام جمعه موقت ساری با بیان این که دشمن از چنین حضور بی نظیری بسیار هراسان و وحشت زده است، افزود: در طول سال های اخیر همه توان دشمنان برای کاهش حضور مردم در راهپیمایی اربعین حسینی شکست خورده است.

وی با اشاره به این که حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین حسینی امسال بار دیگر فتنه و توطئه دشمنان را خنثی کرد، بیان داشت: این حضور بی نظیر و گسترده ثابت کرد که گفتمان حسینی هر روز در حال گسترش بیشتری در جهان است.

حجت الاسلام قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود به دستگیری سر شبکه ضد انقلاب از سوی اطلاعات سپاه اشاره کرد و آن را نشان از اقدار اطلاعاتی کشورمان در مقابله با دشمنان ملت دانست.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که در حالی سرویس های اطلاعاتی سایر کشورها از این عنصر ضد انقلاب حمایت می کردند که سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه ضربه مهلکی به آنها وارد کردند، خاطرنشان کرد: این عملیات پیچیده شکست سنگینی برای دستگاه های اطلاعاتی غرب بود.

امام جمعه موقت ساری با تأکید بر ضرورت برخورد قاطع و قانونی با این عامل ضد انقلاب، بیان داشت: همچنین باید عواملی که با این مجموعه ضد انقلاب در ارتباط بودند نیز شناسایی و برخورد قاطع شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بدعهدی های غرب در برابر کشور طی سال های اخیر اشاره کرد و گفت: برجام سند روشنی از بدعهدی و فریبکاری آمریکا و کشورهای اروپایی در برابر ملت بزرگ ایران است.

حجت الاسلام قاسمی با تأکید براین که مسؤولان کشورمان باید مراقب باشند تا در دام دشمن گرفتار نشوند، بیان داشت: امروز بهترین راه برون رفت از مشکلات فعلی تکیه بر توان و ظرفیت داخلی است.

امام جمعه موقت ساری با بیان این که دل بستن به کشورهای اروپایی اشتباه بزرگی است، افزود: اروپایی ها در طی سال های اخیر با وقت کشی تنها به دنبال تأمین منافع آمریکایی ها بوده اند و هیچ گام مثبتی در حفظ برجام انجام ندادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha