پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بهمن مرادنیا

حوزه/ به منظور ارائه خدمات بیشتر به زائرین اربعین، استاندار کردستان ۱۵۰ میلیون ریال از حساب شخصی خود به موکب اهل سنت سنندج کمک کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال به موکب اهل سنت سنندج جهت اجرای نیت واقفین کمک بلاعوض نمود.

حجت الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان ضمن تایید این عمل خیر و نیکوکارانه استاندار کردستان، اظهار داشت: بهمن مرادنیا، استاندار کردستان امروز در حاشیه بازدید از موکب اجرای نیت موقوفات اهل سنت کردستان که در شهر سنندج برپا می باشد، مبلغ ۱۵۰ میلبون ریال از حساب شخصی خود را با نیت اطعام زوار اربعین به این موکب اهدا کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه موکب اهل سنت کردستان خدمات فراوانی به زائرین اربعین حسینی ارائه می دهند، گفت: به طور میانگین روزانه  ۴ تا ۵ هزار نفر در موکب اجرای نیت موقوفات اهل سنت پذیرایی و اطعام می شوند و با توجه به محل قرار گرفتن این موکب در مسیر خروجی سنندج به سمت کرمانشاه مورد استقبال زائران اربعین قرار گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان اظهار داشت: در این مدت بسیاری از خیرین استان کردستان به ویژه خیرین شهر سنندج کمک های نقدی و غیرنقدی بسیاری به این موکب داشته اند.

حجت الاسلام کاروند تصریح کرد: براساس آمارهای موجود در این مدت مردم سنندج در قالب کمک های غیرنقدی بیش از ۲۵۰ میلیون ریال برای خرید شیر، میوه، برنج و... به این موکب کمک کرده اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: این میزان کمک نقدی و غیرنقدی مردم اهل سنت سنندج به موکب این شهر نشان از محبت و علاقه مردمان این دیار به خاندان اهل بیت علیهم السلام رسول خدا (ص) دارد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha