شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حمید شاه آبادی

حوزه/ شاه آبادی با تاکید براینکه وظیفه رسانه گزارش ظرفیت های مردمی در راهپیمایی اربعین است، اظهار داشت: خوشبختانه رادیو اربعین به سهم خودش تلاش زیادی در این زمینه کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حمید شاه آبادی، در گفتگو با رادیو اربعین، با بیان اینکه برکات اربعین بسیار گسترده است، گفت: اربعین یک اقدام جهادی و جهانی توسط ملت ایران و عراق و دیگر کشورها است. انسان ها در این مسیر دچار تحول می شوند و دل ها با عشق بیشتری رو به سوی امام حسین خواهد بود.

وی از اثر این راهپیمایی در معادلات جهانی گفت و اظهار داشت: راهپیمایی اربعین به عنوان یک حرکت جهانی، بستر ساز تعاملات شیعیان جهان و همه کسانی که دلشان برای ازادگی می تپد، است و همه این زیبایی ها به برکت امام حسین است.

معاون صدای رسانه ملی بیان کرد: راهپیمایی اربعین یک نخ تسبیحی بین همه آدم هایی شده است که هزاران نقطه مشترک بین انسان هایی که هر کدام در یک نقطه از جهان زندگی می کردند، ایجاد کرده است.

وی افزود: امروز آدم هایی را در کنار هم شاهد هستیم که اگر راهپیمایی اربعین نبود، هرگز نمی توانستند در کنار هم و با یکدیگر روی یک مفهوم مشترک تکیه و به آن افتخار کنند. شیعیان و مظلومین و تمام کسانی که در مقابل جبهه ظلم قرار دارند با راهپیمایی اربعین قوت می گیرند و احساس می کنند همه ما با هم هستیم. اگر اربعین نبود، همه این انرژی ها و ظرفیت ها در نقاط مختلف جهان باقی می ماند اما وقتی در کنار یکدیگر قرار گرفته ایم، یک ضریب افزایشی پیدا می کند.

شاه آبادی با تاکید بر اینکه وظیفه رسانه گزارش ظرفیت های مردمی در راهپیمایی اربعین است، اظهار داشت: خوشبختانه رادیو اربعین به سهم خودش تلاش زیادی در این زمینه کرده است. امروز در مسیر نجف به کربلا، در موکب های گوناگون شبکه های مختلف رادیویی مستقر هستند و همه آنها تلاش می کنند به مردم عزیز با اطلاع رسانی، خدمت کنند.

وی عنوان کرد: امسال تلاش کردیم شبکه های رادویی فقط مستقر در کربلا نباشند و گزارشگران در میان مردم حاضر هستند تا شرح دلداگی مردم عزیز را با زبان زیبای خودشان به شنوندگان انتقال دهند تا در آینده نیز از این صداها در کنار تصاویر حضور مردم، به عنوان یک ظرفیت برنامه سازی جدید استفاده کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha