جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله علماء امام جمعه کرمانشاه

حوزه/ امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اهمیت راهپیمایی اربعین گفت: این اربعین حسینی است که قدرت اسلام را در دنیا به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علماء، ظهر امروز در خطبه‌ های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به اینکه همه مسلمانان جهان به سید الشهداء(ع) عنایت خاص دارند، اظهار داشت: برگزاری اربعین حسینی تجلیل از اصل اسلام است و در طول تاریخ کتاب‌های بسیار زیادی در خصوص اهمیت موضوع اربعین نوشته شده است.

وی با بیان اینکه دین با شعائرش زنده است، افزود: همگان وظیفه داریم از شعاعر دین اسلام پاسداری کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به ۲۶ مهرماه آغاز هفته تربیت بدنی و اهمیت آن در حفظ سلامت و ۲۹ مهرماه روز صادرات اشاره کرد وگفت: کسانی که در زمینه صادرات فعال هستند، بدانند کشور ما در همه زمینه‌ها قدرتمند است و باید با تقویت زیرساخت‌های صادراتی تنها به نفت اکتفا نکرده و به توسعه صادرات غیرنفتی کمک کنیم.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دانشگاه امام حسین(ع) اظهار داشت: رهبری در این دیدار کوتاه نیامدن در برابر امریکا را یک وظیفه الهی عنوان کردند.

آیت الله علما اقدام اخیر سپاه در دستگیری مدیر یکی از کانال‌های ضدانقلاب را قابل تحسین دانست و افزود: همه باید از سپاه قدردانی کنیم که دل همه افراد ضدانقلاب خارج نشین را خالی کرده که این امر گویای اقتدار اطلاعاتی سپاه است.

خطیب جمعه کرمانشاه همچنین اقدام اخیر ترکیه را در حمله به کردهای سوریه محکوم کرد و گفت: ترکیه باید از این کار دست بردارد و از آواره کردن زنان و کودکان خودداری کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
    0 0
    خدمت‌رسانی امام جمعه بوشهر به زوار #اربعین در کربلا را عشق است.