پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد ، امام جمعه اهواز ، نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، گفت: دشمن در طول سال تلاش می‌کند اما بار دیگر نسیم دل‌نشین اباعبدالله الحسین(ع) بر جامعه طنین‌انداز می‌شود و برکات عاشورا هر ساله برای شیعه تازگی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، امروز در خطبه‌های نماز جمعه، با بیان اینکه اربعین تجلی همدلی وفادارانه برای ظهور امام مهدی(عج) است، اظهارداشت: امر ظهور امام زمان(عج) تابع اراده، نهضت، جنبش و پویش شیعیان و محبان اهل‌بیت(ع) است و این ما هستیم که باید حرکت کرده و زمینه ظهور را فراهم کنیم.

وی با بیان این نکته که حرکت شیعیان عالم شرط لازم و کافی برای خوشبختی همه انسان‌ها است، گفت: هرچند امر فرج رخدادی جهانی است، اما این سفره را باید شیعیان بگسترانند؛ چراکه اعمال شایسته و ناشایسته شیعه تأثیر مستقیم بر روی امر ظهور دارد، به این معنا که اربعین باید سرآغاز تصحیح اعمال ما باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، همدلی وفادارانه شیعیان را رمز ظهور امام زمان (عج) دانست و تصریح کرد: دو نکته مهم در همدلی وفادارانه شیعیان وجود دارد و به این ملاحظه، وفاداری در عهد یعنی تلاش برای اقامه امر امامت و مدیریت وجود امام مهدی (عج) بر جامعه بشری و همدلی نیز یعنی اخوت ایمانی شیعیان و داشتن حرکت جمعی و نهضت تشکیلاتی در وفاداری به عهد و پیمان با امام عصر(عج)....

امام جمعه اهواز، با بیان اینکه بیش از ۱۴۰۰ سال است که شیعیان همه سختی‌ها، محنت‌ها و دشواری‌ها را تحمل می‌کنند، گفت: شیعه بودن آسان نیست و در زمان پیامبر اکرم(ص)، امام علی(ع) و اکنون شیعه در سختی بوده و هست.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، اضافه کرد و گفت: همه دستگاه شیطان یک سال تلاش می‌کند و همه نیروهای خود را به میدان می‌آورد تا ما را از وجود مقدس سیدالشهدا(ع) تهی کند اما شیعه‌ای که تک‌تک سلول‌های بدن آن می‌گوید حسین، علی و فاطمه امکان ندارد از اهل‌بیت(ع) دور شود.

وی تصریح کرد: دشمن در طول سال تلاش می‌کند اما بار دیگر نسیم دل‌نشین اباعبدالله الحسین(ع) بر جامعه طنین‌انداز می‌شود و برکات عاشورا هر ساله برای شیعه تازگی دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، در پایان گفت: باید رفتارها علوی و حسینی و حجاب‌ها، فاطمی شود و در یک جمله با نگاه قرآن و اهل‌بیت(ع) همه رفتارهای خود را تنظیم کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha