جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سعید سیاهلویی

حوزه/ مسئول فناوری اطلاعات موکب آستان مقدس بانوی کرامت از ارائه اینترنت رایگان به دو هزار و 400 زائر اربعین طی یک روز خبرداد و گفت: در مجموع طی 10 روز اخیر 480 گیگابایت ترافیک اینترنت با سرعت 16 مگابایت در موکب آستان مقدس توسط رسانه، خادمان و زائران مصرف شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سعید سیاهلویی طی گفت‌وگویی با اشاره به اینکه امسال اینترنت پر سرعت از پنجم مهرماه برای گروه خادمان پشیرو در موکب آستان مقدس بانوی کرامت فعال شده است، اظهار کرد: از تاریخ دهم مهرماه به مدت شش روز به دلیل رخدادهای عراق، شاهد قطعی اینترنت عراق بودیم به همین علت در روند ارائه خدمات اینترنتی وقفه‌ای به وجود آمد اما در نهایت از تاریخ ۱۷ مهرماه به بعد دوباره توانستیم خدمات اینترنتی را ارائه دهیم.

وی اضافه کرد: هزینه تامین اینترنت مورد نیاز موکب پنج هزار دلار بود که به علت قطعی‌ها به وجود آمده با انجام هماهنگی لازم توانستیم این هزینه را به دو هزار دلار کاهش داده و این هزینه را نیز با مشارکت خیرین تامین کرده‌ایم.

مسئول فناوری اطلاعات موکب آستان مقدس بانوی کرامت از ارائه اینترنت رایگان به دو هزار و ۴۰۰ زائر اربعین طی یک روز خبرداد و گفت: در مجموع طی ۱۰ روز اخیر ۴۸۰ گیگابایت ترافیک اینترنت با سرعت ۱۶ مگابایت در موکب آستان مقدس توسط رسانه، خادمان و زائران مصرف شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی تلفن اینترنتی در موکب آستان مقدس بانوی کرامت به‌عنوان یکی از خدمات جدید امسال مطرح کرد: طی ۹ روز فعالیت این تلفن‌ها ۱۳ هزار و ۲۴۸ تماس در ۱۱ هزار و ۳۵۰ دقیقه گرفته که هزینه ‌راه‌اندازی اولیه این تلفن‌ها ۸۵۰ هزار تومان و هزینه شارژ آن ۸۰۰ هزار تومان شده است.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ۴۸۰ گیگابایت IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
    0 0
    خیلی کمه این آمار گفتن نداره!
  • حسین US ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
    0 0
    تلفن اینترنتی یعنی همون شبکه اجتماعی، ما اینجا پول میدیم 3 روزه اینترنت ضعیف و قطع میشه، ملت رفتن اربعین که با اینترنت پرسرعت رایگان در شبکه‌های اجتماعی گشت بزنند و فیلم تماشا کنند، قطعا قندشکن همراهشون هست که از تلفن اینترنتی استفاده میکنند، بله؟!