سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
علت افزایش نرخ کرایه های اتوبوس های بین شهری

حوزه/ رئیس پلیس راهور خوزستان از استقرار یک هزار دستگاه اتوبوس در مرز شلمچه برای بازگشت زائران به شهرهایشان خبرداد و گفت: بیش از یک هزار دستگاه اتوبوس در مرز شلمچه برای بازگشت زائران تا مبدأ مورد نظر وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» مستقر در پایانه مرزی شلمچه، سرهنگ جمشیدی، رئیس پلیس راهور استان خوزستان، در جمع خبرنگاران، با اشاره به آماده بودن یک هزار دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران از مرز شلمچه به سایر نقاط کشور، اظهارداشت: پلیس راهور استان خوزستان با پشتیبانی یگان‌هایی از پلیس راهور ناجا و استان‌های دیگر در مرز شلمچه، برای بازگشت زائران اربعین حسینی  آماده خدمت‌رسانی است.

وی با اشاره به تقویت ناوگان حمل‌ونقل زمینی برای جابجایی سریع زائران به اقصا نقاط کشور، گفت: علاوه بر تقویت ناوگان حمل‌ونقل ریلی، بیش از یک هزار دستگاه اتوبوس نیز در مرز شلمچه برای بازگشت زائران تا مبدأ مورد نظر وجود دارد.

رئیس پلیس راهور خوزستان، با تأکید بر اینکه زائران حتماً به توصیه‌های امینی توجه کنند، تصریح کرد: زائران برای بازگشت هیچ عجله‌ای نداشته باشند و پس از استراحت کامل در موکب‌های مرزی و بین‌شهری، به استان‌های محل سکونت خود مراجعت کنند.

وی در پایان اظهارداشت: محدودیت ترافیکی برای بازگشت زائران وجود ندارد و محدودیت‌های اعمال شده نیز صرفاً برای مسیر یک‌طرفه به سمت پایانه‌های مرزی است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha