پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پیاده روی جاماندگان اربعین در تهران

حوزه/ در روز اربعین حسینی، راهپیمایی جاماندگان اربعین، با حضور پرشور عاشقان و دلدلدگان حسینی، از میدان امام حسین(ع) تهران آغاز شد و تا حرم مطهر سیدالکریم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، در روز اربعین حسینی، طبق سنوات گذشته، راهپیمایی جاماندگان اربعین، با شکوه خاصی و حضور پرشور عاشقان و دلدلدگان حسینی، صبح امروز از میدان امام حسین(ع) تهران آغاز شد و تا حرم مطهر سیدالکریم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ادامه خواهد یافت.

راهپیمایان از مسیرهای پنج گانه شامل مسیر نخست به عنوان مسیر اصلی از میدان امام حسین(ع) با عبور از خیابان‌های ۱۷ شهریور، شوش و فدائیان اسلام، مسیر دوم از امامزاده حسن(ع) با عبور از خیابان‌های قزوین، بعثت و شهید رجائی، مسیر سوم از مسجد جامع میدان جمهوری با عبور از بزرگراه نواب صفوی، میدان‌های حق‌شناس و بهمن و خیابان رجائی، مسیر چهارم از جاده ورامین و میدان معلم و مسیر پنجم از باقرشهر با عبور از خیابان بهشتی، پل شهید آوینی و خیابان شهرداری خود را به شهرری و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) می‌رسانند.

بیش از ۲۰۰ موکب در طول مسیر از راهپیمایان و جاماندگان اربعین و سوگواران حسینی، پذیرایی و به آنان خدمات‌رسانی می کنند.

پلیس راهور تهران بزرگ از ساعت ۲۴ شب گذشته محدودیت‌های ترافیکی در محدوده حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و مسیرهای ۵ گانه اعمال کرده و ممنوعیت توقف و پاکسازی معابر تا پایان مراسم انجام خواهد شد؛ همچنین از ساعت ۶ صبح امروز ممنوعیت تردد در طول مسیرها آغاز شده است.

اتوبوسرانی، تاکسیرانی و مترو برای بازگشت عزاداران اربعین حسینی از حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)   در آمادگی کامل می باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha