جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دوربین

حوزه/ برخی موکب های مسیر نجف به کربلای معلی ابتکارات خوب و ارزشمندی برای زائران پیاده اربعین حسینی تدارک دیده بودند که نمونه آن عینک های واقعیت مجازی و غرفه کودک و نوجوان که راه جدیدی برای تبلیغ و روایتگری حماسه عاشورا بود.

حجت الاسلام علی نعمت الهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: برخی موکب های مسیر نجف به کربلای معلی ابتکارات خوب و ارزشمندی برای زائران پیاده اربعین حسینی تدارک دیده بودند که نمونه آن عینک های واقعیت مجازی و غرفه کودک و نوجوان که راه جدیدی برای تبلیغ و روایتگری حماسه عاشورا بود، لذا باید از دست اندرکاران و مسئولین موکب ها  قدردانی کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین خاطرنشان کرد: این اقدام جدید موجب شد تا کودکان ایرانی و عراقی دور هم جمع شوند و شاهد جلوه های ناب وحدت و همدلی بین کودکان دو کشور باشیم.

وی اظهار کرد: در برخی از این موکب ها هم غرفه ویژه ای برای بازی و سرگرمی کودکان زائران اربعین حسینی برپا شده بود که انصافا نوآوری خوبی بود.

رئیس کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین به حضور میلیونی آحاد ملت ایران و کشورهای مختلف جهان در همایش بزرگ پیاده روی اربعین اشاره و بیان کرد: در سال های اخیر و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، راهپیمایی اربعین که به تعبیر بسیاری از بزرگان دین، می توان به عنوان حج بزرگ شیعه نام برد، منشاء تحولات عظیمی بوده است.

حجت الاسلام نعمت الهی بیان کرد: حضور در پیاده روی اربعین حسینی لذتی دارد که باید آن را تجربه کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha