پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام مجیدی

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از دست اندرکاران موکب سیدالشهدا (ع) اداره اوقاف قزوین در خدمت رسانی به زائران پیاده اربعین حسینی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی با حضور در جمع خادمین و دست اندرکاران موکب سیدالشهدا (ع) اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در نجف اشرف، گفت:  شیعیان گنج بزرگی به نام امام حسین (ع) و عاشورا دارند.

وی خاطرنشان کرد: انسانیت و ظلم ستیزی شعارهای عاشورا بوده و این شعار متعلق به دین اسلام نیست، چرا که می بینیم در حرکت اربعین از ادیان مختلف حضور دارند، پس این نشان می دهد پیام امام حسین (ع) در 1400 سال پیش فراگیر شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: همایش پیاده روی اربعین به دنیا ثابت می کند که با گذشت قرن ها همچنان راه و هدف سیدالشهدا (ع) پیرو دارد و روز به روز بر عظمت آن افزوده می شود.

وی به عدم انعکاس همایش میلیونی پیاده روی اربعین حسینی از سوی برخی رسانه های استکبار جهانی اشاره و خاطرنشان کرد: این رسانه ها از ترس انتشار گسترده پیام این حماسه بزرگ، آن را پوشش نمی دهند.

حجت الاسلام مجیدی ضمن قدردانی از خادمین و دست اندرکاران موکب سیدالشهدا (ع) اظهارکرد: خادمین و کارکنان این موکب در زمان پیاده روی زائران اربعین حسینی خدمت رسانی شبانه روزی انجام دادند که جای قدردانی دارد.

وی ادامه داد: برنامه های مختلف فرهنگی و تبلیغی در این موکب هم امسال به خوبی برگزار شد که امیدواریم در سالهای آینده بتوانیم این فعالیت ها را منظم تر برگزار کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha