پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
موکب شهیدت حجت اسدی

حوزه/ مسئول کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین گفت: امسال شهروندان کشور عراق رسم میهمان نوازی را مثل سال های گذشته به خوبی و با احترام انجام دادند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام علی نعمت الهی، صبح امروز در جمع خادمین موکب طلبه مدافع حرم شهید حجت اسدی در کربلای معلی، گفت: شهید اسدی از طلاب تلاش گر در برنامه های اربعین حسینی بود و همه ساله این خیمه عزاداری و خدمت رسانی را به همراه دوستان طلبه خود در کربلای معلی برپا می کرد.

وی خاطرنشان کرد: موکب شهید حجت اسدی همه ساله در ایام اربعین حسینی فعالیت های خوبی انجام می دهد و  امسال نیز با نظم بهتری خدمت رسانی را انجام داد که جای قدردانی داد.

مسئول کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین تصریح کرد: امسال شهروندان کشور عراق رسم میهمان نوازی را مثل سال های گذشته به خوبی و با احترام انجام دادند .

 سید امید برزگری، مسئول موکب طلبه مدافع حرم شهید حجت اسدی با ارائه گزارشی از فعالیت های این موکب، گفت: موکب شهید اسدی از  ۷۰ خادم افتخاری تشکیل شده و علاوه بر برنامه های سخنرانی و فرهنگی، اطعام غذا در سه وعده را انجام می دهد

یادآور می شود، موکب شهید حجت اسدی در کربلا، خیابان جمهوری -باب القبله واقع شده و ده سال از تاسیس آن می گذرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha