پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
همایش عظیم تجمع جاماندگان اربعین حسینی در همدان

حوزه/ عاشقان سیدالشهدا (ع) که از حضور در پیاده روی اربعین جا مانده بودند امروز در قالب دسته جات عزاداری از اقصی نقاط همدان خود را به میدان مرکزی شهر رساندند تا در همایش عظیم تجمع جاماندگان اربعین حسینی حاضر باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، همزمان با سراسر کشور، ظهر امروز همایش عظیم تجمع جاماندگان اربعین حسینی در همدان، با حضور حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، روحانیون و اساتید حوزه علمیه، مسئولان و اقشار مختلف مردم، در میدان امام خمینی (ره) همدان برگزار شد.

عاشقان سیدالشهدا (ع) که از حضور در پیاده روی اربعین جا مانده بودند، امروز در قالب دسته جات عزاداری از اقصی نقاط شهر همدان خود را به میدان مرکزی رساندند تا در این اجتماع پرشکوه حاضر باشند.

پس از مرثیه سرایی مداحان اهل بیت و قرائت زیارت اربعین، حجت الاسلام والمسلمین شعبانی امام جمعه همدان به عنوان سخنران در این مراسم به سخنرانی پرداخت.

در پایان این مراسم نیز حاضران با حضور در مسجد جامع همدان، نماز ظهر و عصر را به امامت حجت الاسلام والمسلمین شعبانی نماینده ولی فقیه در استان اقامه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha