جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انوشیروان محسنی بندپی - استاندار تهران

حوزه/ استاندار تهران با اشاره به بیمه شدن انقلاب اسلامی به واسطه حرکت عظیم اربعین بر لزوم باشکوه برگزار کردن این مراسم معنوی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، انوشیروان محسنی بندپی، در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی، با اشاره به اهداف این حرکت اظهار داشت: حضور مردم در این راهپیمایی یادآور این پیام است که انقلاب در مسیر اربعین و عاشورا قرار دارد و مردم عاشقانه در مسیر مقاومت حضور دارند.

وی ادامه داد: حضور مردم در پیاده روی جاماندگان مبین دریافت پیام مقام معظم رهبری و تقویت روحیه مقاومت در میان مردم می باشد.

استاندار تهران همچنین عنوان کرد: باید شرایطی فراهم شود که این مراسم معنوی با اثرات فرهنگی و اجتماعی آن هر چه باشکوه تر برگزار شود تا نسل جوان هر چه بیشتر به واسطه این حرکت با اهداف قیام امام حسین(ع) آشنا شوند.

وی افزود: اینکه زنده نگه داشتن محرم و صفر سبب زنده نگه داشتن اسلام است باید اربعین و قیام عاشورا را زنده نگه داریم.

محسنی بندپی به ضرورت انتقال اهداف قیام امام حسین (ع) اشاره کرد و افزود: آنچه نظام و پایداری ما را بیمه کرده است زنده نگه داشتن قیام عاشورا و حرکت عظیم اربعین می باشد.

وی با اشاره به شور و اشتیاق زائرین اربعین خاطرنشان کرد: مردم از اقصی نقاط دنیا در این راهپیمایی شرکت می کنند تا عشق و دلدادگی خود را اباعبدالله الحسین(ع) نشان دهند که این یک حرکت عظیم فرهنگی، اجتماعی و تاریخی است که باید هر سال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود و این امر وظیفه ما را جهت خدمت رسانی دوچندان می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha