سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام سید محمود موسوی ، رئیس ستاد عتبات و عالیات خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی، با اشاره به ایجاد ۲۴ موکب برای خدمات‌رسانی به زائران در موج بازگشت، گفت: با سازمان‌دهی‌های انجام شده تعداد ٢۴ موکب که صرفاً برای خدمت‌رسانی به موج بازگشت زائران تعبیه شده است، کار خدمت‌رسانی به زائران همچون توزیع مواد غذایی، آب‌معدنی و سایر مواد خوراکی را انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام سید محمود موسوی، رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» مستقر در پایانه مرزی شلمچه، با اشاره به ظرفیت‌های اسکان در مرز شلمچه و مسیرهای ماقبل آن، اظهارداشت: هم اکنون قابلیت اسکان بیش از ۶۰ هزار نفر در شلمچه را داریم و علاوه بر آن نیز ظرفیتی بالغ‌بر ۵۰۰ هزار نفر در سایر اردوگاه‌های ماقبل مرز شلمچه همچون اردوگاه شهید باکری خرمشهر، میثاق و فرهانیان آبادان و سایر مساجد و حسینیه‌های بین‌شهری وجود دارد.

وی با اشاره به خدمات ستاد بازسازی عتاب و عالیات خوزستان به این مرز، گفت: با سازمان‌دهی‌های انجام شده تعداد ٢۴ موکب که صرفاً برای خدمت‌رسانی به موج بازگشت زائران تعبیه شده است، کار خدمت‌رسانی به زائران همچون توزیع مواد غذایی، آب‌معدنی و سایر مواد خوراکی را انجام می‌دهند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات، از توزیع یک میلیون بطری آب‌معدنی میان مواکب برای مصرف روزانه زائران بازگشتی از کربلای معلا خبرداد و اذعان کرد: به دلیل گرمای هوا روزانه ۱۰ ماشین آب‌معدنی در منطقه شلمچه برای استفاده زائران توزیع می‌شود که علاوه بر آن نیز یک میلیون بطری آب‌معدنی، جهت توزیع در میان زائران در مسیر بازگشت تأمین شده است.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به خدمات‌رسانی‌های در حال انجام برای مرز شلمچه عراق، گفت: به‌منظور افزایش سطح خدمات‌رسانی به زائران در مسیر بازگشت، ۵ موکب نیز در شلمچه عراق از سوی «کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین شلمچه» ایجاد شده تا کیفیت خدمات‌رسانی به زائران افزایش یابد.

وی در پایان با اشاره به راه‌اندازی ۶ موکب در آبادان و خرمشهر برای طبخ غذای گرم، اظهارداشت: این ۶ موکب صرفاً برای تأمین غذای گرم زائران در مرز شلمچه راه‌اندازی شده تا از این حیث با مشکلی مواجه نشویم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha