چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ فعالیت‌های تبلیغی و خدماتی روحانیون در پیاده روی اربعین حسینی

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی، با بیان اینکه طلاب به صورت جمعی در مسیر پیاده‌روی اربعین، معارف ناب دینی را با دیگران به اشتراک گذاشتند، گفت: در سال جاری تلاش کردیم تا محتوای تبلیغی را در قالب‌های جدید به مخاطبان که عرصه وسیعی از طیف‌ها و اقشار مختلف بودند را عرضه کنیم.

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به تبلیغ جمعی طلاب این مدرسه در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی، اظهارداشت: به فضل الهی در سال جاری حرکت دسته جمعی تبلیغی زیارتی طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت ولی‌عصر(عج) اهواز در کشور عراق برگزار شد.

وی با بیان اینکه طلاب به صورت جمعی در مسیر پیاده‌روی اربعین، معارف ناب دینی را با دیگران به اشتراک گذاشتند، گفت: در سال جاری تلاش کردیم تا محتوای تبلیغی را در قالب‌های جدید به مخاطبان که عرصه وسیعی از طیف‌ها و اقشار مختلف بودند را عرضه کنیم.

حجت‌الاسلام موسوی، با بیان اینکه قریب به ۶۰ نفر در این طرح تبلیغی حضور پیدا کردند، افزود: این ۶۰ نفر صرفاً از طلاب و روحانیون مدرسه بودند و بنا بر این شد که هر نفر به همراه خانواده یا یک دوست در مسیر پیاده‌روی حضور پیدا کند.

مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، در پایان اظهارداشت: إن‌شاءالله شروع درس‌های مدرسه سطح ۲ و سطح ۳ مدرسه روز دوشنبه ۲۹ مهر خواهد بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha