سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مرحوم حجت الاسلام و المسلمین رضا فهیم راد

حوزه/ مدیریت، معاونین و اساتید مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (ع) شهرستان بیجار با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام رضا فهیم راد، رئیس عقیدتی سیاسی پلیس راهور کشور را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مدیریت، معاونین و اساتید مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (ع) شهرستان بیجار در پیامی، درگذشت حجت الاسلام رضا فهیم راد، رئیس عقیدتی سیاسی پلیس راهور کشور را تسلیت گفتند.

در این پیام تسلیت آمده است:

باسمه تعالی

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شی(بحار ج ۲ ص ۴۴)

ارتحال شهادت گونه حضرت حجت الاسلام رضا فهیم راد، در حین خدمت رسانی به زائرین حضرت سیدالشهداء علیه السلام را که خود ضایعه سنگینی برای حوزه های علمیه کردستان، دوستداران و ارادتمندان، خانواده و بستگان آن مرحوم و همچنین برای سبز پوشان عرصه امنیت که همیشه خود را خادم نیروی انتظامی و مردم می دانست را بر همه عزیزان تسلیت عرض می نماییم.

آن مرحوم که به صفات علم و عمل، اخلاق و ادب، تقوی و تواضع، پاک دستی و خیرخواهی و ارادت خالص به خاندان عصمت و طهارت متصف بوده و رهرو ولایت و گوش به فرمان مولا و مقتدای خود؛ فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری  (ادام الله ظله الشریف) و سرباز ایشان بودند، در حیات و ممات خود الگوی طلاب کردستان بوده و می باشند.

لباس سرخ شهادت در ایام عزای سرور و سالار شهیدان بر قامت سبزشان مبارک و شربت شیرین شهادت گوارای وجودشان.

 برپایه این گزارش، مرحوم حجت الاسلام رضا فهیم راد، متولد شهرستان بیجار استان کردستان بود که پنجشنبه هفته گذشته در حین بازدید از مرز خسروی و مهران بر اثر تصادف اتومبیل، دعوت حق را لبیک گفت.

مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم حجت الاسلام رضا فهیم راد فردا ساعت 8 صبح از مقابل عقیدتی سیاسی ناجا در تهران برگزار می شود.

همچنین مجلس یابود مرحوم حجت الاسلام فیهم راد، فردا بعدازظهر از ساعت 14 الی 16 ظهر در مسجد امام علی (ع) واقع در تهران، شهرک سوم خرداد برگزار می گردد. 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
    2 0
    اسلام علیک یا ابا عبدالله.. روحش شاد.... شهادتش مبارک... آرزوی صبر برای بازماندگان..