سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

حوزه/ نماینده مردم خوزستان در خبرگان رهبری، گفت: تا می‌توانید از این روزهای باقی مانده، فرصت خدمت به زائرین را از دست ندهید؛ پس از مرگمان هنگامی‌که ملکین به نزد ما آمدند، مقام آیت الله و مقام سرلشکری فایده‌ای نخواهد داشت و پشت قبرها باقی می‌ماند، آنگاه ماییم و اعمال صالحمان! آنجاست که این خدمات خالصانه برای امام حسین(ع) به دردمان خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در جمع مردم و خادمان حسینی، با بیان اینکه خوزستانی‌ها مدافعان سرسخت ولایت هستند، اظهارداشت: مردم خوزستان مدافعان سرسخت ولایت امیرمؤمنان(ع) بوده و همگان خدمت‌رسانی مردم خوزستان در اربعین را شاهد هستند.

وی ادامه داد: این کار چقدر زیبا و خداپسندانه است. انسان را به وجد می‌آورد وقتی می‌بیند این موکب‌ها چگونه به زوار خدمت می‌کنند.

آیت الله موسوی جزایری، با تأکید بر اینکه خدمت خالصانه برای امام حسین(ع) به دردمان خواهد خورد، تصریح کرد: تا می‌توانید از این روزهای باقی مانده، فرصت خدمت به زائرین را از دست ندهید؛ پس از مرگمان هنگامی‌که ملکین به نزد ما آمدند، مقام آیت الله و مقام سرلشکری فایده‌ای نخواهد داشت و پشت قبرها باقی می‌ماند، آنگاه ماییم و اعمال صالحمان! آنجاست که این خدمات خالصانه برای امام حسین(ع) به دردمان خواهد خورد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در پایان یکی از بهترین مصادیق توسل به اولیاء را «زیارت اربعین» و «به پا داشتن اربعین» دانست و اظهارداشت: خوشا به حال عزیزانی که در این مسیر موفق شدند که به زیارت روند! خوشا به‌حال کسانی که با پای پیاده به زیارت اربعین رفتند .

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha