جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طرح ضیافت زوار

حوزه/ هر زائری که قصد اقامت شبانه در اهواز را داشته باشد، لازم است که شب‌ها به پایانه مسافربری و یا راه‌آهن اهواز مراجعه کند تا به‌وسیله نمایندگان ستاد، پذیرش و اسکان شود.

حجت‌الاسلام محمد پشم فروش، سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اجرای طرح ضیافت زوار، اظهارداشت: «ضیافت زوار» یک طرح مردمی است که برای چندمین سال متوالی از سوی مجموعه‌های مردمی اداره می‌شود.

وی با بیان اینکه در این طرح، زائران بازگشته از سفر اربعین به مدت یک‌شب در حسینیه‌ها، مساجد، پایگاه‌های بسیج و منازل مردم اسکان پیدا می‌کنند، گفت: زائرانی که از سفر اربعین بازگشته‌اند، ممکن است شب‌ها جای مناسبی برای اسکان پیدا نکنند؛ به همین دلیل جوانان اهواز دست‌به‌کار شدند تا با یاری مردم، زائرین را در نقاط مشخصی اسکان دهند.

حجت‌الاسلام پشم فروش، اضافه کرد: در طرح ضیافت زوار، همه نوع قشری فعالیت می‌کنند، یکی بحث حمل‌ونقل زائر تا نقطه اسکان را برعهده‌گرفته و دیگر غذای زائران و پزشکان نیز مسأله بهداشت و مباحث پزشکی زائران متقبل شده‌اند.

سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی اهواز، با بیان اینکه چندین نقطه در سطح کلان‌شهر اهواز برای میزبانی از زائران مشخص شده است، گفت: مساجد مرکز شهر همچون جوادالائمه، حجازی، ولایت، ارشاد، مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، حسینیه سجادیه و مسجد صاحب‌الزمان کمپلو، مسجد زینب(س) خشایار و مساجد عین دو، شب‌ها میزبان زائرین هستند.

وی اظهارداشت: طرح ضیافت زوار تا انتهای ماه صفر ادامه داشته و هر زائری که قصد اقامت شبانه در یکی از نقاط اسکان را داشت، می‌تواند شب‌ها به پایانه مسافربری و یا راه‌آهن اهواز مراجعه کند.

حجت‌الاسلام پشم فروش گفت: نمایندگان ستاد مردمی ضیافت زوار، شب‌ها در پایانه‌های مسافربری و راه‌آهن قطار حضور داشته و بحث پذیرش و اسکان زائرین را انجام می‌دهند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ابراهیم IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
    0 0
    عالیه . خیلی ممنون. به امید ظهور بقیه الله. درود بر جوانان اهوازی