سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حسین خوش اقبال

حوزه/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: متاسفانه برخی از مدیران در بیان کارهای انجام شده توسط نظام و دولت به مردم کوتاهی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حسین خوش اقبال، معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان صبح امروز در سومین جلسه شورای اطلاع رسانی این استان گفت: جمهوری اسلامی در طول این ۴۰ سال خدمات بسیاری در کشور به ویژه در استانی همانند کردستان انجام داده است، ولی رسانه ها نتوانسته اند که این خدمات را به خوبی منعکس کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: متاسفانه برخی از مدیران در بیان کارهای انجام شده توسط نظام و دولت به مردم کوتاهی می کنند.

خوش اقبال با اشاره به اینکه با اینکه باید مردم را به آینده امیدوار کنیم، تاکید کرد: باید رسانه ها خدماتی که دولت در کشور با هزاران مشکل و مسئله عملیاتی کرده است را به خوبی منعکس کنند تا خدایی ناکرده برنامه دشمن که مایوس کردن ملت ایران است، عملی نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اظهار داشت: با وجود اینکه کارهای عمرانی و زیرساختی بسیاری در کردستان توسط نظام جمهوری اسلامی انجام گرفته ولی باید اذعان کرد سیاه نمایی ها در این زمینه بیشتر از اطلاع رسانی هاست، افرادی که دست به سیاه نمایی می زنند امیدوارند که توطئه و ترفند آنها بگیرید ولی بصیرت سیاسی مردم این استان بسیار بالاتر از اینهاست.

معاون استاندار کردستان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در کنار اطلاع رسانی باید نقد منصفانه نیز وجود داشته باشد، گفت: وجود نقد منصفانه در جامعه باعث پیشرفت و پر کردن خلاها می شود، ولی برخی از نقدها که از روی غرض و یا عقده بیان می شوند خدمان دولت و نظام را زیرسئوال می برند که اینها را نباید نقد بلکه باید تخریب عنوان کرد.

خوش اقبال در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور پرشور مردم اهل سنت استان کردستان در موکب های اربعین حسینی امسال، خاطرنشان کرد: حضور خودجوش و پرشور مردم اهل سنت در موکب های اربعین حسینی در کردستان نشان از دیانت و محبت ساکنین این استان نسبت به اهل بیت علیهم السلام دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha