سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی- نماینده ولی فقیه در کردستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه تمام تلاش های رسانه ای دشمن برای کم رنگ کردن همایش اربعین امسال بی اثر بود، گفت: اربعین امسال را باید باشکوه ترین مراسم اربعین عنوان کرد که تنها بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر زائر ایرانی در این مراسم بزرگ دینی شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زیارت عاشورا و زیارت اربعین از نشانه های مومنین و عاشقان اهل بیت علیهم السلام است، زیرا تعظیم شئونات دینی یکی از نشانه های بارز تقوای انسان هاست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه زیارت اربعین در روایات اسلامی بسیار مورد تاکید قرار گرفته است، گفت: زیارت اربعین امسال جلوه های زیبایی ایجاد کرد و امت اسلامی و همه مستضعفان و آزادگان را گرد هم آورد.

نماینده مردم استان کردستتان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود: باید راهپیمایی و اجتماع بزرگ اربعین امسال را همایشی فرادینی عنوان کرد که از همه مذاهب، اقوام و کشورها در آن حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: در این اجتماع میلیونی زائرین اربعین حسینی نه ملیت، نه دین و مذهب و نه قومیت هیچ کدام معنا نداشت، آنچه معنا داشت، وحدت و انسجام بود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: باید اجتماع اربعین حسینی را تنها اجتماع بزرگ انسانی عنوان کرد که در آن عشق و محبت به معنای معنوی در آن جاری بود و هر کسی در توان خود به دیگران خدمت رسانی می کرد.

وی بیان کرد: اجتماع بزرگ اربعین حسینی پیوستگی و روحیه حماسی بزرگی ایجاد کرده که پیوند عمیقی بین مسلمانان و خطر بزرگی برای مستکبران و دشمنان اسلام و قرآن را رقم زده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه تمام تلاش های رسانه ای دشمن برای کم رنگ کردن همایش اربعین امسال بی اثر بود، گفت: اربعین امسال را باید باشکوه ترین مراسم اربعین عنوان کرد که تنها بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر زائر ایرانی در این مراسم بزرگ دینی شرکت کردند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه اظهار داشت: یکی از مهمترین پیام های اربعین حسینی، وحدت و انسجام جهان اسلام در برابر دنیای استکبار و کفر است و نیز اربعین وحدت و برادری بین مومنین و مستضعیفن جهان را به گوش همه دنیا می رساند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی در پایان سخنان خود گفت: اربعین امسال اربعینی تاریخی و پرشور بود، لذا امیدواریم که اربعین سال آینده بسیار باشکوه تر از امسال باشد تا ان شاء الله زمینه نابودی دشمنان جهان اسلام را مهیا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha