جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین از اعزام 150 نفر از خواهران مبلغه مدارس علمیه خواهران به مراسم پیاده روی اربعین امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو، ظهر امروز در نشستی با مدیر حوزه علمیه قزوین، به حضور حماسی وماندگار آحاد ملت ایران در همایش پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: مردم عراق با شایستگی و به خوبی و با احترام از زائران اربعین حسینی پذیرایی کردند.

وی خاطرنشان کرد: همایش پیاده روی اربعین حسینی زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) و پرچم یا لثارات الحسین در جای جای کره زمین برای نجات بشریت برافراشته خواهدشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین تصریح کرد: این همایش قدرتی دارد که می تواند گره بسیاری از مسائل و مشکلات جهان اسلام را باز کند.

حجت الاسلام کاظم بیان کرد:امام حسین (ع) در قلوب همه  مومنان ایجاد کرده است که هیچگاه خاموش نمی شود و روز به روز نیز شدت می گیرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین همچنین از اعزام 150 نفر از خواهران مبلغه به مراسم پیاده روی اربعین حسینی خبرداد و بیان کرد: امسال هم طلاب به صورت انفرادی در برخی از موکب های مسیر پیاده روی اربعین حسینی از نجف به کربلای معلی کار تبلیغ و همچنین پاسخگویی به سوالات و شبهات را برعهده داشتند.

 حجت الاسلام کاظم لو همچنین از سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه در دستگیری سرشبکه سایت ضدانقلابی آمد نیوز قدردانی کرد.

انتهای پیام

                                                                        

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha