سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
گفتگو

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین از سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه برای دستگیری سرشبکه سایت ضدانقلاب آمد نیوز قدردانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: امنیت سرمایه ارزشمندی است که به واسطه فداکاری سربازان امام زمان (عج) نصیب ملت ایران شده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن همواره با دسیسه ها و توطئه های مختلف درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی است و  این بار هم یکیاز نقشه های شوم آنها توسط فرزندان شجاع و گمنام در سازمان اطلاعات سپاه نقش برآب شد.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: امنیت کشور ما مدیون فداکاری و مجاهدت شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) است و این سربازان شجاع، ولی گمنام طی چند دهه هزاران توطئه دشمن را دفع کرده و اجازه نداده اند که امنیت کشور به مخاطره بیفتد و دنیای استکبار در حسرت ناامن کردن کشور ما همیشه نقره داغ شده اند

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا تصریح کرد: اقدام سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه و دستگیری سرشبکه آمدنیوز، دل حامیان خارجی و داخلی این عناصر را به لرزه درآورد و دوستداران انقلاب و نظام مقدس جحمهوری اسلامی را خشنود و خوشحال کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha