سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
سرهنگ مراد حیدری رئیس پلیس راه کرمانشاه

حوزه/ رئیس پلیس راه استان گفت: از آغاز طرح ترافیکی ویژه اربعین حسینی(ع) تا کنون ۸ زائر بر اثر تصادفات رانندگی در جاده‌های استان کرمانشاه جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه،به نقل از شبکه زاگرس، سرهنگ فضل الله شیری با اشاره به اینکه معمولا در بازگشت زائران میزان ترددها در سطح شهرهای استان نسبت به زمان رفت افزایش پیدا می‌کند، گفت: پلیس راهور برای بازگشت زائران و برقراری امنیت آن‌ها طرح ترافیکی ویژه در دست اجراء دارد.

رئیس پلیس راهور استان با بیان اینکه زائرن اربعین برای بازگشت به شهرها، پلیس در کنار آنها برای به سلامت رسیدن از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد، افزود: رانندگان در رعایت مقررات و توجه به علایم راهنمای راه‌ها و معابر و تردد از کمربندی شهرها مطمئنا کمک زیادی به روانی ترافیک معابر شهری خواهد کرد. 

وی خاطرنشان کرد: از آغاز طرح ترافیکی ویژه اربعین حسینی(ع) تا کنون ۸ زائر بر اثر تصادفات رانندگی در جاده‌های استان کرمانشاه جان خود را از دست داده اند. 

سرهنگ شیری در پایان با اشاره به خستگی زائران اربعین حسینی(ع) هنگام بازگشت از این سفر معنوی توصیه کرد: پرهیز از عجله و شتاب، استراحت کافی در موکب‌های پیش بینی شده و به ازای هر ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت برای رانندگان ضروری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha