پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام سید توفیق رضایی

 حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه با اشاره به اینکه برخی از مشکلات همانند مسائل اقتصادی بر روند زندگی مردم تاثیر داشته است، گفت: چشم امید داشتن به خارج از مرزها برای حل مشکلات، خیال بچگانه و البته مخرب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی عصر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه اظهار داشت: دشمن همواره در طول این ۴۰ سال تلاش های بسیاری برای دور ساختن مردم از آرمان های انقلاب و نظام داشته و خواهد داشت.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه گفت: این چهل سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی سرشار از توطئه ها و دسیسه های دشمنان برای ساقط کردن این نظام و دلسردی مردم از آن است و اگر بخواهیم که فتنه ها را یکی یکی بشماریم به روزها وقت و فرصت نیازمندیم.

وی ادامه داد: روحیه انقلابی، جهادی و دینی ملت ایران تاکنون مانند سدی در مقابل این توطئه ها قرار گرفته است و با بصیرت سیاسی و دینی که از ملت مان سراغ داریم راهی برای نفوذ دشمنان در بحث سخت افزاری و نرم افزاری نمی بینیم.

حجت الاسلام رضایی در ادامه با اشاره به اینکه برخی از مشکلات همانند مسائل اقتصادی بر روند زندگی مردم تاثیر داشته است، گفت: برخی مشکلات در کشور هستند که حل آنها تنها با دستان خودمان و راه حل داخلی است و چشم امید داشتن به خارج از مرزها خیالی بچگانه و البته مخرب است.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه افزود: در حال حاضر  تنها راه حل مشکلات و علاج مسائل کشور پایبندی به انقلابی گری و آرمان ها و اهداف انقلاب است.

وی اظهار کرد: اگر خدایی ناکرده روزی از آرمان های انقلابی خسته یا احساس ضعف کنیم، آن زمان باید گفت که فرصت توطئه و دسیسه دشمنان فرا رسیده است و بی شک توسط دسیسه دشمنان ضربه اصلی را خواهیم خورد.

حجت الاسلام رضایی افزود: امروز تنها راه ایستادگی در مقابل دشمنان این مملکت، داشتن روحیه انقلابی و دینی است و تنها با این روش است که می توان در مقابل مشکلات درست شده توسط دشمن موفق باشیم.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه، هشت سال دفاع مقدس را بهترین الگو برای ایستادگی در مقابل دشمنان در این شرایط عنوان کرد و در پایان گفت: امروز بهترین اسوه و الگویی که می توان از آن برای مقابله با تهاجم فرهنگی و تحریم های بی سابقه دشمنان استفاده نماییم، الگوبرداری از روحیه انقلابی و دینی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس می باشد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha