جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسلمانان بریتانیا خودشان را برای شانزدهمین هفته «خیریه اسلامی» آماده می کنند

حوزه/ بنیاد امداد اسلامی در لندن، هفته خیریه اسلامی را با عنوان«قدرت های متحد ما » برگزار می کند. این رویداد در طی 16 سال گذشته بیش از 8 میلیون یورو کمک خیریه جمع آوری کرده است.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»  بنیاد امداد اسلامی که 16 سال پیش فعالیت خود را در لندن آغاز کرد، از 21 تا 27 اکتبر، مراسم سالانه «هفته خیریه اسلامی» را با عنوان «قدرت‌های متحد ما» برگزار می‌کند.

این بنیاد اسلامی در صفحه وبسایت خود اعلام کرد: در سرتاسر جهان میلیون ها کودک آسیب پذیر و نیازمند زندگی می کنند و از آموزش و پرورش محروم هستند. در اینجا در بنیاد رفاه اسلامی ما عقیده داریم که حق همه کودکان است که در سلامت باشند. علاوه بر این به دنبال ایجاد آینده ای عاری از فقر هستیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: به همین دلیل به عنوان بخشی از کار ما برای مقابله با فقر و کمک به ایجاد جوامع پایدار در سراسر جهان ، هفته خیریه از مردم بالا و پایین کشور دعوت کرده است تا برای حمایت از پروژه های کودک محور ما ، کمک مالی جمع آوری کنند.

هفته خیریه که توسط بنیاد اسلامی، یک سازمان بین المللی بشردوستان برگزار می گردد، کمک ها از جمله امنیت غذایی، حمایت از یتیمان و کمک به مردم در پی بلایای طبیعی را فراهم می سازد.

گفتنی است نخستین کمک مالی  هفته خیریه که در سال 2003 جمع آوری شد 73 یورو بود. طی 16 سال گذشته ، کمک های خیریه جمع آوری شده توسط این رویداد از 8.1 میلیون یورو گذشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha