پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
صدقه

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: مردم استان سمنان ۵۶ میلیون تومان از طریق کد دستوری با تلفن همراه و در بستر فناوری صدقه پرداخت کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان، محسن مسعودیان‌راد، با بیان اینکه بیش از ۹۰ هزار از خانوارهای استان سمنان مشترک خانگی صندوق‌های صدقه کمیته امداد استان سمنان هستند، افزود: صدقه‌های جمع‌آوری‌شده در سرفصل‌های تأمین جهیزیه، هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، مسکن، درمان و پرداخت تسهیلات به افراد تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان هزینه می‌شود.

مسعودیان‌راد با تأکید بر پیشرفت‌های فناوری بر بستر پرداخت صدقه به روش‌های نوین افزود: پرداخت صدقه به روش الکترونیکی کاهش هزینه‌های جمع‌آوری صدقه از صندوق‌های صدقه، افزایش سرعت در پرداخت و اطمینان را به همراه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: مردم استان سمنان در 6 ماهه سال جاری دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که از این عدد، ۵۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان از طریق کد دستوری با تلفن همراه و در بستر فناوری بوده است.

مسعودیان‌راد شهرستان سمنان را با پرداخت ۵۶۳ میلیون تومان صدقه در 6 ماهه نخست سال جاری پیشتاز برشمرد و گفت: شهرستان شاهرود با مشارکت ۴۴۱ میلیون تومانی و مردم گرمسار با ۲۳۲ میلیون تومان در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه مردم استان سمنان می‌توانند وجوه نقدی خود را با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت#۰۲۳*۸۸۷۷*، شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات پرداخت کنند یادآور شد: پرداخت صدقه از طریق اپلیکیشن سکه راه دیگر از مشارکت در این امر پسندیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha