جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله حسینی بوشهری دیدار فرمانده انتظامی ویژه کیش

حوزه/ دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور، کارنامه نیروی انتظامی در سطح کشور را کارنامه ای درخشان و مثال زدنی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بندرعباس، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، در دیدار با فرمانده انتظامی ویژه کیش، گفت: کارنامه نیروی انتظامی در سطح کشور درخشان و مثال زدنی است، خداوند این مبارزان ولایت و حافظان مرزهای کشور را همواره موفق بدارد.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور در این دیدار خطاب به فرمانده انتظامی ویژه کیش، گفت: خدای بزرگ را سپاسگزارم که در این روز و ایام اربعین حسینی توفیق یافتم تا در جمع نیروهای عزیز انتظامی و دریابانی حضور پیدا کنم.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: خوشبختانه نیروی انتظامی با فرماندهی پرتلاش و با ماموریت های ویژه ای که متوجه آنها است، به خوبی توانسته در صحنه حضور پیدا کنند.

وی، نیروی انتظامی را نیرویی عزیز و سرافراز عنوان کرد و افزود: این سازمان کارنامه درخشانی در ایران اسلامی و سازمان های بین المللی ثبت و ضبط کرده و در مبارزه با مواد مخدر، بحران های گوناگون با داشتن مرزبان های غیور، پاک و از جان گذشته به خوبی مقابله کرده است.

آیت الله حسینی بوشهری اظهار داشت: فرماندهی انتظامی و پایگاه دریابانی کیش نسبت به انقلاب اسلامی و مرزهای آبی این سرزمین به خوبی انجام وظیفه می کنند.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور با تاکید بر امنیت و احساس امنیت مردم در جزیره کیش خاطرنشان کرد: حضور پلیس در این منطقه برای اهالی کیش و گردشگران مایه آرامش است و با حضور شما عزیزان ناجا، مردم احساس امنیت می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha