سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی- نماینده ولی فقیه در کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: با توجه به فضای مسموم ایجاد شده توسط غرب حضور بیش از ۲۰ میلیون زائر همزمان در یک نقطه با یک نگاه علی رغم تفاوت های قومی و ملیتی بهترین فرصت برای نمایش چهره واقعی مسلمانان به جهانیان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان شامگاه دوشنبه در درس اخلاق کارکنان مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور به ابعاد و اهمیت پیاده روی اربعین حسینی (ع) اشاره کرد و اظهارداشت: پیاده روی اربعین حسینی بزرگترین اجتماع در جهان اسلام به حساب می آید و هر سال پرشورتر و باشکوه تر از سال قبل برگزار می گردد که بعد سیاسی آن بیشتر از دیگر ابعاد آن برجسته تر است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه سخنان خود گفت: با توجه به فضای مسموم ایجاد شده توسط غرب حضور بیش از ۲۰ میلیون زائر همزمان در یک نقطه با یک نگاه علی رغم تفاوت های قومی و ملیتی بهترین فرصت برای نمایس چهره واقعی مسلمانان به جهانیان بود.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: توکل انسان به خدا مایه آرامش و آسایش و تسهیل کارها خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی بیان داشت: اگر انسان مومن و با تقوا به خداوند توکل کند هیچ وقت احساس ناامیدی و شکست نخواهد کرد بلکه امید به موفقیت و پیروزی بیشتر در وی ایجاد می شود.

این عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: انسان باید زندگی خود را براساس گفته های قرآن تنظیم کند تا به زیبایی های زندگی برسد.

نماینده ولی فقیه در پایان سخنان خود به وجود امدادهای غیبی در زندگی انسان اشاره کرد و بیان داشت: وجود امداد های غیبی در زندگی انسان یک واقعیت است و بستگی به آن دارد که انسان چقدر بتواند در زندگی خویش از آنها استفاده کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha