سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
پرفسور سلیمانی

حوزه/ شبکه پرس تی وی با تولید مستندی 10 دقیقه ای، ضمن واکاوی اتهامات مطرح شده علیه پروفسور مسعود سلیمانی محقق و استاد دانشگاه ایرانی و بازداشت وی در آمریکا به بررسی وضعیت زندانیان سیاسی در آمریکا خواهد پرداخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این مستند به تهیه کنندگی مهدی عرب ضمن مروری بر بازداشت پروفسور مسعود سلیمانی متخصص سلول های بنیادین پس از سفر تحقیقاتی وی به آمریکا، اتهامات واهی مطرح شده علیه وی را مورد واکاوی قرار می دهد.

این برنامه با نگاهی به سخنان منصوره موحدین، رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه تربیت مدرس در ارتباط با دستگیری دکتر سلیمانی در خصوص سفر این محقق به آمریکا در پی دعوت کلینیک پزشکی مشهور Mayo، دلایل بازداشت و اهمیت کارهای تحقیقاتی و پژوهشی این محقق ایرانی را مورد بررسی قرار خواهد داد.

این مستند همچنین ضمن مروری بر سابقه بازجویی دانشجویان ایرانی توسط پلیس فدرال آمریکا و اهداف دولت ایالات متحده از دستگیری و بازداشت افرادی همچون پروفسور سلیمانی به بحث و گفت و گو پیرامون اقدامات آمریکا در دستگیری و بازداشت سایر ایرانی ها از آغاز انقلاب اسلامی و بازداشت شهروندان سایر کشورهای جهان از جمله روسیه، کوبا، ونزوئلا، سوریه و لبنان توسط آمریکا خواهد پرداخت.

مستند «زندانیان سیاسی در آمریکا» سه شنبه 30 مهرماه ساعت 10:20 و 17:20 و پنجشنبه 2 آبان ساعت 03:20 و 08:20 روی آنتن شبکه پرس تی وی خواهد رفت.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha